וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל החדש נכנס לתפקידו: "הביקורת בתקשורת יכולה לסייע לצבא"

18.5.2017 / 21:30

תא"ל רונן מנליס קיבל דרגת ייצוג בטקס חגיגי בקריה, וזכה לברכות מפי שר הביטחון והרמטכ"ל, שנפרד מאלוף אלמוז, שעוזב את התפקיד. מנליס הודה למברכים: "עלינו ללמוד מהביקורת ולזכור כל העת - צה"ל הוא צבא העם"

החלפת דובר צה"ל מוטי אלמוז בתא"ל רונן מנליס בקריה בתל אביב, 18 במאי 2017. דובר צה"ל
הרמטכ"ל איזנקוט, תא"ל מנליס, האלוף אלמוז ושר הביטחון ליברמן/דובר צה"ל

דובר צה"ל הנכנס, תת-אלוף רונן מנליס, קיבל היום (חמישי) דרגות ייצוג בטקס חגיגי שנערך בלשכת הרמטכ"ל גדי איזנקוט בקריה, בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן ובכירי פורום מטכ"ל. מנליס יחליף בתפקידו את האלוף מוטי אלמוז, שכיהן בתפקיד שלוש שנים וחצי, וכעת משמש ראש אגף כוח האדם בצה"ל.

"אם בעבר ההכרעה הייתה תמיד בשדה הקרב, היום היא גם בתקשורת", אמר ליברמן, "הקרב על התודעה לא פחות חשוב מהקרב בשדה הקרב. כדי להסביר את עמדתנו בארץ ובעולם, הקרב התודעתי הוא חשוב מאוד".

החלפת דובר צה"ל מוטי אלמוז בתא"ל רונן מנליס בקריה בתל אביב, 18 במאי 2017. דובר צה"ל
מנליס, היום בטקס הההחלפה/דובר צה"ל

הרמטכ"ל בירך את דובר צה"ל הנכנס, ואמר: "הדימוי של צה"ל בעיני החברה הישראלית הוא מרכיב חשוב מאוד, והוא צריך להישען על עשייה איכותית ומקצועית של חיילי צה"ל, בכל המקומות". איזנקוט פנה לאלמוז, והודה לו על שירותו בתפקיד: "עשית את התפקיד באחריות, במקצועיות, בשכל טוב ובמחויבות אדירה".

תא"ל מנליס הודה למברכים, ואמר כי הוא מקבל על עצמו את התפקיד "מתוך הבנת האחריות המוטלת עליי, ביראת כבוד לתפקיד, בצניעות ותוך הבנת חשיבותו בשדה הקרב". עוד הוסיף מנליס, כי "הביקורת המופיעה לעתים בכלי התקשורת לגיטימית, יכולה וצריכה לסייע לצה"ל להיות צבא טוב יותר, ועלינו ללמוד ממנה ולהשתפר. אך כל העת צריכה לעמוד לנגד עיננו ההבנה כי צה"ל הוא צבא עם ממלכתי, הצבא של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully