וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר צה"ל אלמוז מונה לראש אכ"א: "מודה על הזכות"

5.1.2017 / 19:23

אלמוז, שימשיך לכהן בתפקידו הקודם בחודשים הקרובים, הועלה לדרגת אלוף בטקס בקרייה בהשתתפות ליברמן והרמטכ"ל איזנקוט. הוא יחליף את אלוף חגי טופולנסקי, שפרש לאחר שנגנב מביתו חומר מסווג

צילום: דובר צה"ל, עריכה: ורד לידני

אלוף מוטי אלמוז מונה היום (חמישי) באופן רשמי לראש אגף כוח אדם בצה"ל במקומו של אלוף חגי טופולנסקי, שפרש מהצבא לאחר שנגנבו ממנו מחשבים עם חומרים מסווגים. אלמוז, שימשיך בתפקידו כדובר צה"ל בתקופה הקרובה עד למינוי מחליפו, הועלה בדרגה בטקס בקריה בתל אביב בהשתתפות שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל גדי איזנקוט וחברי המטה כללי.

"אני מודה על הזכות לעמוד בראש המערך המשמעותי והמשפיע ולהיות שותף בחבורת הפיקוד הבכיר של צה"ל", אמר אלוף אלמוז בטקס. "אתגרים רבים ועבודה רבה בפנינו, ואפשר בקלות לעסוק בלבה הרותחת של ענייני היום ואתגרי המחר". ראש אכ"א החדש הודה לקודמו בתפקיד. "אני מתחייב להמשיך את אותה הדרך שסללת במסירות", אמר לו. "אני מבקש להגיד לכם תודה - שר הביטחון והרמטכ"ל - על האמון הגדול שנתתם בי. אני מבטיח לעשות הכול כדי להמשיך ולקחת חלק בחיזוקו של צה"ל ובשמירה על עוצמתו".

טופולנסקי, ששירת בצה"ל במשך 33 שנה, אמר כי "אני רוצה להגיד המון תודה לפקודיי שבזכותם באתי כל יום לעבודה בשמחה רבה וכל שעשיתי ולמדתי היה בזכותם". ברקע הסערה סביב הרשעתו של סמל אלאור אזריה בהרג מחבל פלסטיני פצוע, הוא הדגיש כי "לצה"ל יש תפקיד מאוד משמעותי גם במישור הביטחוני, שם אני סומך עליו ב-100%, וגם במישור הלאומי- חברתי, החינוכי והערכי, להוציא אזרחים טובים למדינת ישראל".

עוד על פרשת טופולנסקי
הדוגמה האישית של טופולנסקי - אור באפילת פרשיות של אישי ציבור
טופולנסקי ניצח בזירה הערכית, אך הזירה המשפטית עדיין סבוכה

תא"ל מוטי אלמוז הועלה בדרגה ונכנס לתפקיד ראש אכ"א, ינואר 2017. דובר צה"ל
הרמטכ"ל איזנקוט מעניק לאלמוז דרגת אלוף, היום/דובר צה"ל
תא"ל מוטי אלמוז הועלה בדרגה ונכנס לתפקיד ראש אכ"א, ינואר 2017. דובר צה"ל
איזנקוט, טופולנסקי, אלמוז וליברמן, היום/דובר צה"ל

בטקס נשאו דברים גם ליברמן ואיזנקוט. שר הביטחון אמר כי "האחריות של ראש אכ"א היא עצומה. אני בטוח שתעמוד במשימה זו כמו שעמדת בכל המשימות הקודמות, ואני מאחל לשניכם הצלחה בדרך החדשה שאתם מתחילים".

איזנקוט, שקיבל את בקשת פרישתו של טופולנסקי, כינה אותו "איש מופת". לדבריו, אלמוז "מקבל את האחריות והפיקוד על המשאב החשוב ביותר שלנו, על כוח האדם בצה"ל. הוא מביא עמו לתפקיד שירות קרבי ארוך, עשר שנים כתת-אלוף בשלושה תפקידים מרכזיים. ראינו אותו בשלוש השנים האחרונות מביא לידי ביטוי את היכולת שלו".

הרמטכ"ל סיכם: "אני משוכנע שמוטי הוא האיש המתאים במקום הנכון ובזמן הנכון לקבל מחגי היום את המקל ביד בוטחת, וימשיך את המרוץ של האחריות ושל החובה של כל אחד מאיתנו לתרום את המקסימום שהוא יכול כדי לעשות צבא טוב יותר. אני מאחל לך בהצלחה בשם כל הפורום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully