וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לאונס קבוצתי בהרצליה: הנערה העידה חרף מצבה הנפשי

18.5.2017 / 21:00

בת ה-17 שעומדת במרכז תיק האונס הקבוצתי שעורר הדים בציבור התעמתה עם ארבעת החשודים, אף שבתחילת החקירה לא ניתן היה לדובב אותה בשל מצבה. גורמים במשטרה: גרסתה אמינה ומגובה בראיות, מצפים להגשת כתב אישום

צילום: אבי כהן

(דיון בהארכת מעצר החשודים, אפריל)

הנערה בת ה-17 שעומדת במרכז תיק האונס הקבוצתי בהרצליה הצליחה להעיד בימים האחרונים בפני חוקרי המשטרה, ובכך הביאה להתפתחות משמעותית בחקירה. בתחילת החקירה לא הצליחה המשטרה לגבות ממנה עדות בשל מצבה הנפשי הקשה, שבמסגרתו אף פונתה לבית החולים לאחר שחלה הידרדרות במצבה. ואולם, בימים האחרונים היא אף הסכימה לבצע עימות עם כל אחד מארבעת החשודים במעורבות באירוע.

גורמים הבקיאים בפרטי החקירה מסרו לוואלה! NEWS כי הנערה עקבית בגרסתה ובתיאורי המקרים, וכי לא נמצאו סתירות בעדותה. יתרה מזאת, עדותה מגובה בסתירות שעולות מחקירות החשודים, שחלקן מחזקות בצורה משמעותית את גרסתה. לפי הגורמים, הראיות העולות עד כה בתיק מפריכות ברובן את גרסת החשודים, שחלקם ממשיכים להכחיש את המעשים.

עוד בנושא:
האונס הקבוצתי בהרצליה: המשטרה עצרה חשוד רביעי – בן 23 מרעננה
מאה תחתונים מול הפרקליטות: מחאה נגד שחרור חשודי האונס הקבוצתי
תיק האונס הקבוצתי בהרצליה קורס: שלושת החשודים שוחררו

הארכות מעצר לשלושה חשודים באונס קבוצתי בהרצליה 25 באפריל 2017. אבי כהן
הארכת מעצרם של שלושת החשודים, בחודש שעבר/אבי כהן

במשטרה אומרים כי בימים האחרונים התקבלו ממצאים פורנזיים שמחזקים גם הם את גרסת הנערה. מעצר הבית של ארבעתם הוארך אתמול עד ליום שלישי. במשטרה מקווים כי עד אמצע השבוע הבא הם יוכלו לקדם את חומרי החקירה כך שהפרקליטות תוכל לבקש מבית המשפט להחזירם למעצר מלא, ואולי אף להגיש בהקדם כתב אישום.

"אין לנו ספק שהיה כאן אונס ולא מין בהסכמה. אנו נותנים אמון מלא בגרסת הנערה. היא סיפקה הסברים משכנעים לגבי כל עניין שניסו לערער בעדותה והם בהחלט הסברים הגיוניים", אמר גורם במרחב ירקון במשטרה. "הנערה נפלה קורבן למעשה אונס קשה". במשטרה מאמינים כי בפרקליטות יראו עין בעין עמה, אף שבתחילת החקירה הייתה מחלוקת בין גורמי המשטרה לפרקליטות מחוז תל אביב באשר לגורל התיק. הפרקליטות סירבה לבקש את המשך החזקת במעצר ואף פקפקה באפשרות כי בתיק יוגשו כתבי אישום בגין אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully