וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: העבריין מיכאל מור נעצר בחשד לניסיון רצח בעכו

16.5.2017 / 10:30

אלמוני ירה מאופנוע חולף בצעיר בן 20 בעכו בשבוע שעבר ופצע אותו קל. כלי הרכב שהוחרם רשום על שמו של מור, שמעצרו הוארך ביומיים. לטענת המשטרה צפויים מעצרים נוספים. עורכי דינו: "מעצר שווא"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: שניר דבוש

העבריין מיכאל מור נעצר בחשד לניסיון רצח בעכו בשבוע שעבר – כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בית משפט השלום בעיר הורה על הארכת מעצרו ביומיים. אלמוני ירה לעבר צעיר בן 20 מאופנוע חולף, שרשום על שמו של מור והוחרם. לטענת המשטרה, שמייחסת לעבריין גם עבירה של קשירת קשר לביצוע פשע, צפויים מעצרים נוספים.

הירי התרחש בשעות הצהריים ביום שני שעבר ברחוב החרמון בעכו. הצעיר שנורה פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה. "מדובר באירוע מורכב עם כמה מקורות. ישנם כמה מעורבים שיתבקשו להיחקר", אמר חוקר המשטרה בדיון.

סניגוריו של מור, עורכי הדין דורון נוי יהלי שפרלינג, טוענים כי מדובר במעצר שווא. "המשטרה יודעת היטב שמיכאל בזמן האירוע היה בביתו. העובדה שבמשך תשעה ימים מרגע הוצאת צו המעצר, לא באו לעצור אותו, מדברת בעד עצמה. אין לנו ספק כי בימים הקרובים החשוד ישוחרר ממעצרו".

עו"ד נוי לא ייחס חשיבות לעובדה שהאופנוע שנמצא בזירה רשום על שמו של מרשו. "על פי הנטען על ידי המשטרה, האופנוע היה מעורב באירוע. לא סביר בעליל כי החשוד יעשה שימוש בביצוע עבירה פלילית חמורה באופנוע שרשום על שמו", אמר.

לקריאה נוספת:
חשד לניסיון חיסול בנהריה: מטען הוצמד לרכב של קרוב משפחה של עבריין
בדרך לחיסול? המשטרה עצרה 7 חמושים המשתייכים לארגונו של מיכאל מור
בחור חדש בשכונה: ראש ארגון הפשיעה מנהריה מגיע לגוש דן

הארכת מעצר של מיכאל מור בשלום בעכו  10 במאי 2017. ערן גילווארג
האופנוע רשום על שמו. מיכאל מור בדיון בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully