וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוץ בערד: הבן והגרוש של ההרוגה חשודים בגרימת מותה ומות בן זוגה

16.5.2017 / 7:57

בסריקות שנערכו בבית הפרטי שבו אירע הפיצוץ, שם התגורר הבן, חייל בשירות סדיר, נמצא חדר עם חומרי נפץ. בביתו של אביו אותרה מעבדת נפץ גדולה, שפורקה בידי המשטרה. השניים נעצרו ויובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע

צילום: בני בן סימון

בנה של האישה שנהרגה אתמול (שני) בשריפה בבית פרטי בערד, נעצר יחד עם אביו, הגרוש של המנוחה, בחשד לגרימת מותה ומות בן זוגה ברשלנות ובגין אחזקת חומרי נפץ. זאת, לאחר שבסריקות שנערכו בבית שעלה באש ובו התגורר הבן, חייל בשירות סדיר, נמצא חדר עם חומרי נפץ מסוגים שונים ובכמויות שונות.

בחיפוש נוסף שנערך אמש בביתו של האב נמצא מחסן ובו מעבדה גדולה לייצור חומרי נפץ. מעבדת החבלה של משטרת ישראל פעלה בבית עד לשעות הבוקר המוקדמות כדי לפרק אותה ולאסוף את הממצאים מהמקום. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בבאר שבע.

עוד בוואלה! NEWS:
אלמוג נפגע בראשו בתאונה ונמצא מת אחרי שעות: "החיוך לא יישכח"
תיעוד: נהג אוטובוס מקלל בבוטות נוסעים שהעירו כי לא עצר בתחנה
לוחם מילואים נפצע בתאונה, נמלט מהזירה ונמצא מת בשיחים; מצ"ח חוקרת

זירת השריפה בערד ברחוב באירוסים  15 במאי 2017. בני בן סימון
הבית שבו אירע הפיצוץ אתמול. ערד/בני בן סימון

אתמול אירע פיצוץ בבית הפרטי שבפינת הרחובות האירוסים ויערב. שני בני הזוג, גבר כבן 50 ואישה כבת 40, נמצאו ללא רוח חיים בבית. חובשים ופרמדיקים של מד"א ממרחב נגב שהגיעו למקום קבעו את מותם. גופותיהם נשלחו לנתיחה.

אחת השכנות, אלונה, סיפרה כי "בסביבות השעה 14:30 שמענו פיצוץ חזק, יצאתי וראיתי עשן שחור. התקשרתי לבעלה של אחותי שעובד בכיבוי אש. אחרי זה שמעתי עוד שני פיצוצים, אבל לא נשמע רעש של זיקוקים". חברה של המנוחה סיפרה כי הייתה אישה מקסימה, טובה ויפה. "היא הותירה אחריה שני ילדים, שאותם גידלה אותם באופן נפלא".

טפסר-משנה גרשון קלימי, מפקד כיבוי נגב מזרחי, סיפר כי שני לוחמי כיבוי אש, ששהו בדירה במרחק של 150-200 מטרים ולא היו בתפקיד, שמעו את הפיצוץ ורצו לכיוון הבית שממנו בקעה האש. "עם הגעת צוות כיבוי תחנת ערד פרצנו לתוך מבנה ותוך כדי פעולת הכיבוי, מצאנו גופת גבר. מיד משכנו אותה החוצה והמשכנו בפעולת הכיבוי, ובמקביל הבנו שכנראה שיש עוד לכודים, ונמצאה גופה של אישה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זירת השריפה בערד ברחוב באירוסים  15 במאי 2017. בני בן סימון
זירת הפיצוץ בערד. אתמול/בני בן סימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully