וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נהג אוטובוס מקלל בבוטות נוסעים שהעירו כי לא עצר בתחנה

15.5.2017 / 16:23

נוסעים התלוננו כי נהג בקו 82 של חברת "דן" לא עצר בתחנה ולאחר שהשיגו אותו, תיעד אותו אחד מהם מתפרץ עליהם. "פגע בי מאוד", סיפר מצלם הסרטון. החברה מסרה כי עבודת הנהג הופסקה ושמחר הוא יזומן לשימוע לפני פיטורים

עריכה: שמרית גולדשטיין

נהג אוטובוס בקו 82 של חברת "דן" תועד היום (שני) מקלל קללות קשות נוסעים שלטענתם העירו לו כי לא עצר בתחנה. החברה מסרה כי בעקבות המקרה עבודתו הופסקה באמצע המשמרת ומחר הוא יזומן לשימוע לפני פיטורים.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה הנהג מאיים להכות את הנוסעים עם מתקן המטבעות שבקופת האוטובוס, תוך שהוא אומר להם: "אני אזיין אותך". אחד הנוסעים קרא לעברו "מטומטם". בהמשך הוא השתלח באדם שתיעד אותו בשל היותו דתי.

נוסע באוטובוס שצילם את הווידאו סיפר על התקרית החריגה, שאירעה היום כשעשה את דרכו מדרך ז'בוטינסקי לביתו שבפתח תקווה: "הייתי בתחנת האוטובוס בצומת גהה, שם המתנתי לקו 82, צריך להבין שמדובר בשעת צהריים עמוסה מאוד ולכן התחנה הייתה מלאה בנוסעים, כשכבר הגיע האוטובוס, הנהג סירב לעצור בתחנה והמשיך בנסיעתו".

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד: נוסע עלה לאוטובוס ליהוד, התחרט – ותקף את הנהג
תיעוד: נהג האוטובוס מדבר בטלפון הנייד - במהלך נסיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג האוטובוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנוסע שהתלונן ואישה נוספת שהיו בתחנה עלו על קו אחר וירדו ממנו בתחנת "הקניון הגדול", שם הצליחו לעלות על קו 82 שוב. כששאלו את הנהג מדוע לא עצר להם, "בתחילה הוא טען שלא עמדנו בתחנה, אך מהר מאוד השיחה הפכה כפי שתועדה לקללות, איומים ועלבונות אישיים". הנוסע נפגע מדבריו על רקע אמונתו. "אני בחור חרדי שעובד עם ילדים, ולהגיד שאני אונס ילדים קטנים במקווה - פגע בי מאוד".

מחברת דן נמסר כי הם מגנים את המקרה ומתנצלים עליו. "מנכ"ל דן, עופר זילביגר, הורה להפסיק את עבודתו של הנהג באמצע המשמרת ולהביאו מחר בבוקר לשימוע לפני פיטורים", נמסר מהחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully