וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: אנסו צעירה - ורוצצו את גולגולתה כשאיימה לספר לרשויות

15.5.2017 / 12:05

בת 23 נלקחה על ידי קבוצת גברים, בהם מי שלחץ עליה בעבר להתחתן עמו, מביתה במדינת הריאנה ונאנסה על ידם. אחרי שאמרה להם כי תדווח על כך, הם הכו אותה בלבנים

חשודים באונס וברצח של צעירה בצפון הודו, מאי 2017. מרשת NDTV, צילום מסך
הצעירה הכירה לפחות את אחד התוקפים. כמה מהחשודים באונס מובלים למעצר/צילום מסך, מרשת NDTV

צעירה בהודו נאנסה על ידי קבוצת גברים, ונרצחה על ידם באכזריות כשרוצצו את גולגולתה בלבנים אחרי שאיימה לדווח עליהם לרשויות – כך הודיעה היום (שני) המשטרה במדינת הריאנה שבצפון הודו.

המשטרה עצרה שני גברים בחשד לאונס ולרצח שאירע בעיירה סוניפאט ושישה נוספים נחקרו בחשד למעורבות במקרה אחרי שאמה של הצעירה בת ה-23 התלוננה עליהם. הצעירה נלקחה במכונית על ידי הגברים - שלפחות אחד מהם היא הכירה - בסמוך לביתה בעיירה לעיר רוהטק, שם היא נאנסה. סוניפאט נמצאת במרחק של 44 ק"מ מצפון לניו דלהי.

לפי המשטרה, אחרי שהיא אמרה שהיא תתלונן עליהם, הם הלמו בראשה בלבנים. "הדרך שבה השחיתו אותה היא נוראית", מסר דובר המשטרה. גופתה של הצעירה נמצאה בשדה פתוח ביום חמישי האחרון. אמה של הצעירה כבר הגישה תלונה בעבר נגד אחד החשודים באונס, אחרי שהוא לחץ על בתה להתחתן עמו. עם זאת, היא אמרה כי הוויכוח בין שני הצדדים הוסדר.

אלימות מינית נגד נשים היא סוגייה כאובה בהודו, אחרי אונס קבוצתי אכזרי בסטודנטית באוטובוס בניו דלהי ב-2012 גרם להפגנות נרחבות ברחבי המדינה נגד האלימות המושרשת נגד נשים וכישלון הרשויות להגן עליהן. על אף הקשחת החקיקה נגד עברייני מין, תקיפות נשים ומעשי אונס נותרו נפוצים.

לקריאה נוספת בנושא
הודו: צעירה שעברה אונס קבוצתי - נאנסה שוב בידי אותם גברים
הודו: שתי מוסלמיות נאנסו על ידי גברים שהאשימו אותן באכילת פרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully