וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: שתי מוסלמיות נאנסו על ידי גברים שהאשימו אותן באכילת פרה

צעירה ממדינת הריאנה סיפרה ל-BBC כי היא ובת דודתה בת ה-14 הותקפו באכזריות על ידי ארבעה גברים, שהאשימו אותן בצריכת בשר החיה הקדושה. הן הכו למוות את דודה ואת דודתה. בקהילה המוסלמית המומים: "מעולם לא קרה דבר כזה"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

(תיירת ישראלית התלוננה על אונס קבוצתי בהודו, יולי)

צעירה הודית סיפרה כי עברה אונס קבוצתי בצפון המדינה לאחר שתוקפיה האשימו אותה באכילת בשר בשל היותה מוסלמית. בריאיון לרשת BBC שפורסם היום (שני) אמרה הצעירה, בת 20, כי ארבעה גברים אנסו אותה ואת בת דודתה בת ה-14 במדינת הריאנה לפני שבועיים, על אף שהן הכחישו כי הן צרכו בשר. לדבריה, התוקפים גם הכו את דודה ואת דודתה למוות בביתם במחוז מיוואט, המוסלמי ברובו. הם נעצרו והואשמו ברצח ובאונס.

"הם אמרו שאכלנו בשר פרה וזאת הסיבה שאנחנו מושפלות. הם אפילו איימו להרוג אותי ואת משפחתי אם נספר מתישהו על מה שאירע", סיפרה הצעירה לרשת BBC בשפת האורדו. רמזאן צ'אודהארי, אחד ממנהיגי הקהילה המוסלמית במחוז, אמר כי הם "בהלם ומפוחדים מאחר שמתקפה נוראית כזאת מעולם לא התרחשה באזור".

כוחות משטרה במנאלי, הודו, במסגרת חקירת אונס תיירת אמריקנית, 2013. AP
שוטרים בעיירה מנאלי, שבצפון המדינה, חוקרים אונס תיירת אמריקנית, 2013/AP

הפרה נחשבת לקדושה בדת ההינדית השלטת ושחיטתה אסורה בכמה מדינות בהודו, בהן הריאנה. יש מי סבור כי המתקפה נועדה ליצור קרע בין הקהילות ההינדיות והמוסלמיות. "לא הייתה מתיחות דתית כאן מאז העצמאות", אמר אביד חאן, חבר בלשכת עורכי הדין במחוז.

מחוז מיוואט נמצא מאה קילומטרים מהבירה ניו דלהי. לאחרונה הוא עלה לכותרות אחרי שגורם בכיר ברשויות סיפר כי המשטרה עשויה לבדוק מנות מזון כדי להבטיח שהן לא מכילות בשר פרה.

במפלגת העם ההודי, השלטת במדינת המחוז ובמדינה כולה, דחו את האפשרות שמדובר במתקפה מתוכננת. "זה לא קשור להינדים או למוסלמים, מי שאחראי לכך ייענש, לא משנה לאיזו קהילה הוא שייך", אמר מנהיג המפלגה בהריאנה, צ'אודהארי אורנזגב.

מעשי אונס ועבירות מין זכו לתשומת לב ניכרת בשנים האחרונות, מאז אונס קבוצתי של סטודנטית בעיר הבירה שהסתיים גם ברצח שלה. בתגובה הועברו שורת חוקים שנועדו להקשיח את הענישה, אך מעשים אלו עדיין מתבצעים בתדירות מבהילה ברחבי המדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully