וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: צעירה שעברה אונס קבוצתי - נאנסה שוב בידי אותם גברים

סטודנטית שהותקפה ב-2013 בידי כמה גברים נאסה שוב על ידי כמה מהם, שעדיין במנוסה. היא מאושפזת בבית חולים. משפחתה סיפרה כי היא קיבלה איומים במהלך המשפט, אך היא סירבה לבטל את התלונה הראשונה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

סטודנטית בהודו בת 21 מאושפזת בבית חולים לאחר שעברה אונס קבוצתי בידי כמה גברים, בהם כמה שתקפו אותה מינית שלוש שנים קודם לכם – כך דווח היום (שני) בסוכנות הידיעות הצרפתית. האונס התרחש במדינת הריאנה שבצפון הודו והמשטרה מנהלת מצוד אחרי חמישה אנשים, שחשודים כי גררו את הצעירה מחוץ למכללה שבה היא לומדת לכלי רכב, שם אנסו אותה.

הסטודנטית, השייכת לקסטה ממעמד נמוך, נמצאה ביום רביעי מחוסרת הכרה ביער בצדו של כביש מהר. לפי גורם במשטרה, הצעירה זיהתה את כל חמשת החשודים, בהם שניים ששוחררו בערבות בזמן שהם ממתינים למשפטם על האונס שלה ב-2013.

משפחתה של הנאנסת האשימה את חמשת הגברים באיומים על חייהם בימים שקדמו לתקיפה האחרונה, כשהם דורשים שהם יבטלו את התלונה שהוגשה נגדם לאחר האונס שאירע לפני שלוש שנים. "הם איימו עלינו באופן מתמשך כדי להגיע לפרשה מחוץ לבית המשפט. הם אפילו הציעו לנו סכום פיצויים גבוה, אך לא הסכמנו", צוטט אחיה של הנאנסת בעיתון "הינדוסטאן טיימס".

האונס הקבוצתי בסטודנטית באוטובוס בבירה ניו דלהי ב-2012 גרם לזעזוע בעולם, שנחשף למידת האלימות כלפי נשים בהודו. הוא אף הוביל לרפורמה בחוקי האונס במדינה המאוכלסת ביותר בעולם, כולל החמרת הענישה וזירוז המשפטים. עם זאת, המתקפות המחרידות נמשכו ולפי הנתונים העדכניים ביותר, כ-36,735 מקרי אונס דווחו במדינה ב-2014. ארגוני זכויות טוענים כי המספרים ככל הנראה גבוהים הרבה יותר.

לקריאה נוספת בנושא
הודו: קטעה במגל את אברי המין של גיסה האנס - והציגה לשוטרים
הודו נאבקת בתקיפות המיניות: אנסים בני 16 יישפטו כבגירים

הפגנות בניו דלהי שבהודו נגד שחרור אנס מהכלא לאחר שלוש שנים בלבד, דצמבר 2015. רויטרס
הפגנות נגד שחרור אנס מהכלא בשנה שעברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully