וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים השחיתו את דלת ביתו של ח"כ גפני: "אתה והכלב שווים"

על רקע המתיחות מול חברי הפלג הירושלמי, רוססה כתובת נגד חבר הכנסת מיהדות התורה על גדר ביתו. "התמודדנו עם דברים יותר קשים", אמר הח"כ, שהתבטא בעבר נגד מחאות אנשי הפלג על גיוס חרדים

עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: התקפתו של ח"כ גפני את המפגינים נגד גיוס, בחודש שעבר)

אלמונים השחיתו הלילה (שלישי) את דלת ביתו של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) בבני ברק. האלמונים כתבו על גדר הבית "משה גפני אם ללכת לצבא אתה והכלב שווים", ככל הנראה על רקע המתיחות שבה נמצא חבר הכנסת מול "הפלג הירושלמי" בסוגיית הגיוס לצה"ל.

"אין ספק שהדבר הזה מציק ולא נעים, בעיקר למשפחה", אמר גפני, "אבל התמודדנו עם דברים קצת יותר קשים מדבק על הדלת. בעזרת השם נצלח גם את זה". המשטרה וקצין הכנסת בודקים את השחתת הדלת, ויישקלו צעדי אבטחה לח"כ.

עוד בוואלה! NEWS:
בשעות העומס של המטיילים: מאות חרדים חסמו את כביש 4 בשרון
יום הזיכרון בבני ברק: "גם לחללי צה"ל החרדים מגיע קדיש"
ישראל לטורקיה: "הגבנו בחריפות לארדואן, מבחינתנו הסיפור נגמר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתובת סמוך לביתו של גפני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר התבטא גפני נגד הפגנות הפלג במחאה על גיוס חרדים, והאשים אותך בכך שהם פוגעים, לדבריו, בהשקפה החרדית. באירוע של ארגון "יד על הלב" שנערך באשדוד, קרא גפני: "לוקחים את ההשקפה של 'דגל התורה' ורומסים אותה תחת הנעליים של בחורים בני 15 ברחוב ז'בוטינסקי. מי ייתן על זה את הדין?".

בהמשך הוסיף גפני כי "מעולם לא אמרו לנו גדולי הדור ללכת להפגנות". הוא עוד טען כי "ילדים בני 15 ובני 16 מתעמתים שם עם שוטרות". סיעתו של גפני, שמנהיגה הרוחני הוא הרב אהרון לייב שטיינמן, נחשבת למרכזית בזרם הליטאי-חרדי, אולם חברי הפלג הירושלמי, אנשיו של הרב שמואל אוירבך, אינם מקבלים את מרותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוטרים גובים עדות מגפני בביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully