וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאלף איש הגיעו להלוויית בני אלון: "קיבלת את הייסורים באהבה"

5.5.2017 / 16:20

בני משפחתו של שר התיירות לשעבר, מבכירי הציבור הדתי-לאומי, ספדו לו עת הובא למנוחות בירושלים. "מסרת עבור עם ישראל את הנפש בתורה וביישוב הארץ", אמרה אלמנתו. להלוויה הגיעו השרים בנט, שקד ולוין

הלווייתו של השר לשעבר בני אלון בגבעת שאול בירושלים, 5 במאי 2017. רוני כנפו
הלווייתו של בני אלון בירושלים, היום/רוני כנפו

כאלף איש הגיעו היום (שישי) להלווייתו של שר התיירות לשעבר בני אלון, ממנהיגי הציבור הדתי-לאומי, שהובא למנוחות בירושלים. לצד בני המשפחה והחברים הגיעו להלוויה היו גם שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שרת המשפטים איילת שקד, סגן שר הביטחון אלי בן דהן, שר התיירות יריב לוין ויו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

אלמנתו של אלון, אמונה, ספדה לו והודתה לו על 43 שנות נישואיהם. "לא יכולנו לראות אותך סובל, אבל אתה קיבלת את הייסורים באהבה. רק הצטערת שהמחלה פגעה בשליחות שלך, בלימוד התורה ובעבודה למען עם ישראל", אמרה. "עוד בגיל 19, ואתה עלם חמודות עם ברק תמידי בעיניים, כשהודענו להורינו שהחלטנו להינשא, אבא שלי שאל אותך מה אתה הולך לעשות בחיים. ענית שתעשה מה שעם ישראל יצטרך. מסרת עבור זה את הנפש בתורה, ביישוב הארץ, בכל תחום. אפילו לפוליטיקה הסכמת להיכנס, אם זה מה שעם ישראל צריך".

עוד בוואלה! NEWS
תחקיר חדירת האזרח הלבנוני: הערה למג"ד, סגן מפקד הפלוגה יודח
שר החוץ של גרמניה על נתניהו: "אין אולטימטומים בין דמוקרטיות"
"מגן כחול": המשטרה נערכת למבצע הענק לאבטחת ביקור טראמפ

הלווייתו של השר לשעבר בני אלון בגבעת שאול בירושלים, 5 במאי 2017. רוני כנפו
ההלוויה בירושלים, היום/רוני כנפו

הילה, בתו של אלון, ספדה גם היא לאביה בדמעות. "אני מודה על כל ביקור שזכיתי להגיע אליך, על כל מגע, כל נשיקה. כמה שהייתי רוצה להמשיך לראות אותך מולי", אמרה. "האהבה והאמונה תמיד מחוברות. כזה אתה, אבא, בכל דבר ובכל עניין. תמיד אוהב ומאמין". בנו של אלון, אורי, הוסיף גם הוא: "אקריא לך שוב את הברכה שכתבתי לך ליום ההולדת. רוב השנים למדתי ממך איך להיות חזק. בשנים האחרונות, למדתי ממך גם איך להיות חלש".

בת נוספת של אלון, שרה, סיפרה על צניעותו של אביה ועל רצונו לעשות עבור הארץ והתורה. "גם כשכל כך סבלת, לא היו לך ספקות. עמדנו וראינו אותך ככה, הולך ונחלש, הולך ודועך, אבל לא התלוננת, קיבלת את הייסורים בהכנעה ובאהבה. באצילות שאי אפשר לתאר", אמרה. "איך נלך בעולם הזה, אבא, בלעדיך? מה אעשה כשאזדקק לעצתך? כמה יחסר לי הביטחון העצום שהשרית עליי בעצם היותך. ביטחון שאי אפשר לתאר במילים. שמור עלינו, אבא, מהיכן שאתה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
היה אחד מיוזמי איחוד מפלגות הימין. אלון/מערכת וואלה, צילום מסך

אלון היה בנם השלישי של המשנה לנשיא בית המשפט העליון, פרופ' מנחם אלון, ורות. הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים. הוא נכנס לראשונה לכנסת בשנת 1996 מטעם מפלגת מולדת, והיה אחד מיוזמי איחוד מפלגות הימין. ב-1999 נבחר לכנסת שוב במסגרת מפלגת האיחוד הלאומי, ושלוש שנים לאחר מכן נבחר לעמוד בראש מפלגת מולדת.

אלון כיהן כחבר כנסת בין השנים 1996 ל-2009 ואף כשר התיירות בשנים 2001 עד 2004. ביוני 2004 פיטר ראש הממשלה דאז אריאל שרון את אלון ואת אביגדור ליברמן, שכיהן כשר התשתיות הלאומיות, זאת עקב התנגדותם לתכנית ההתנתקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully