וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ חזן צייץ בצרפתית ללה פן: "מביע את תמיכתי בך"

4.5.2017 / 3:08

ארבעה ימים לפני הבחירות ועם תחילת העימות הנשיאותי, כתב חזן בחשבון הטוויטר שלו כי הוא תומך בלה פן "למען עתיד צרפת". עד כה, אף פוליטיקאי ישראלי לא הביע תמיכה מוצהרת במועמדת הימין הקיצוני

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הודיע אמש (רביעי) כי הוא תומך במועמדת הימין הקיצוני מארין לה פן בבחירות לנשיאות צרפת וקורא ליהודי צרפת להצביע עבורה. ח"כ חזן, הראשון מבין הפוליטיקאים הישראלים שהביעה תמיכה בלה פן, צייץ בצרפתית בחשבון הטוויטר שלו "גברת מארין לה פן, בעימות הערב אני מביע את תמיכתי בך, כמו גם בסיבוב השני - למען בניית עתידה של צרפת". זאת, בהתייחס לעימות הנשיאותי שנערך בינה לבין מועמד המרכז עמנואל מקרון, לפני הבחירות שייערכו ביום ראשון הקרוב.

מקרון, שר האוצר לשעבר בממשלתו של הנשיא פרנסואה הולנד ומנהיג המפלגה הצעירה "קדימה!", הוביל בסקרים על פני לה פן. העימות, ששודר ברשת TF1, נחשב לאחד מאירועי הקמפיין האחרונים לקראת הסיבוב השני, והוא נמשך שעתיים ו-20 דקות.

עוד בוואלה! NEWS:
לה פן תקפה בעימות הנשיאותי: "הארגונים המוסלמים מפיצים שנאה"
סערה בצרפת: לה פן העתיקה קטעים מנאומו של המועמד השמרני

חבר הכנסת אורן חזן בהקראת גזר דינו של החייל אלאור אזריה בקריה, 21 בפברואר 2017. תומר אפלבאום, הארץ, אתר רשמי
חזן/אתר רשמי, תומר אפלבאום, הארץ

במהלך העימות לה פן שבה וטענה כי הממשלה הצרפתית לא אחראית לגירוש היהודים מהמדינה במהלך מלחמת העולם השנייה. "צרפת הייתה בלונדון", טענה, בהתייחסות לכך שהממשל הגולה נמצא במהלך המלחמה בבירה הבריטית. "צרפת לא הייתה לא שותפה לזוועה הזאת. זה היה משטר וישי, שהיה אחראי".

מקרון השיב והבהיר כי הנשיא לשעבר ז'אק שיראק כבר הכיר באחריותה של פריז לגירוש היהודים. לה פן התעקשה: "מבחינה משפטית, צרפת לא הייתה אחראית. זה היה משטר וישי". בסיום הדיון בנושא, מקרון טען כי יריבתו פגעה בדבריה בקהילה היהודית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמנואל מקרון ומארין לה פן בעימות נשיאותי, פריז, צרפת, 3 במאי 2017. רויטרס
מקרון ולה פן בעימות הנשיאותי, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully