וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רבה עם בן זוגה, נפלה מהרכב במהלך נסיעה - ונהרגה

1.5.2017 / 13:18

נסיבות נפילתה מכלי רכב של צעירה שנסעה בכביש 5505 לכיוון מעבר אייל בשומרון נבדקות. מחקירה ראשונית של בן זוגה עולה כי השניים רבו, והצעירה פתחה את דלת המכונית ונפלה. כוחות הרפואה קבעו את מותה במקום. בן הזוג עוכב לחקירה

צעירה שנמצאה מחוסרת הכרה בצד הדרך בכביש 5505 מצופים לכיוון אייל 1 במאי 2017. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בשומרון/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

צעירה כבת 19 נהרגה היום (שני) בכביש 5505 הנוסע מהיישוב צופים לכיוון מעבר אייל שבשומרון. הצעירה נמצאה מחוסרת הכרה בצד הכביש עם חבלת ראש, ומותה נקבע במקום. לפי משטרת מחוז ש"י, הצעירה, תושבת האזור נפלה מהרכב תוך כדי נסיעה עם בן זוגה. בוחני אגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה ועיכבו את בן הזוג לחקירה.

בתשאול ראשוני בזירת התאונה אמר בן זוגה כי השניים רבו במהלך הנסיעה, והצעירה נפלה כשפתחה את דלת המכונית. "בצד הכביש שכבה צעירה כבת 19", סיפר חובש בכיר במד"א דן יצהרי, "מחוסרת הכרה כשהיא סובלת מחבלת ראש".

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פרחאן אלסאנע, תושב הכפר לקיה בן 27, בגין הריגה, נהיגה ללא רישיון ועבירות נוספות. על פי כתב האישום לפני כשלושה שבועות פגע אלסאנע חזיתית במשאית שבה נסע באזור בית שמש וגרם למותו של אלחנן בצרי, תושב ירושלים. עוד נאשם אלסאנע כי פגע בכלי רכב נוספים ונהג בהשפעת סמים משכרים.

עוד בוואלה! NEWS:
הממשלה צפויה להקצות 43 מיליון שקלים להנצחת השר זאבי בשומרון
סערת המאמר של קליין: ועד מתיישבי השומרון קרא לחרם מפרסמים על "הארץ"

(עדכון ראשון: 13:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully