וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בני סלע הורשע בעבירת מין ברופאת שיניים בכלא

30.4.2017 / 11:39

לוואלה! NEWS נודע כי בית משפט השלום ברמלה גזר חצי שנת מאסר נוספת על האנס המורשע – לאחר שביצע מעשה מגונה ברופאת שיניים של הכלא שבו הוא מרצה את עונש מאסרו. סלע ביקש מהשופטת טיפול: "אולי אפשר לעשות איתי משהו"

5 שנים אחרי: בני סלע הורשע בבריחה מהכלא. קובי אליהו
סלע, בבית המשפט ב-2012/קובי אליהו

פרסום ראשון: האנס בני סלע הורשע בעבירת מין נוספת, מעשה מגונה בפומבי, שביצע ברופאת השיניים של הכלא, שבו הוא מרצה את עונשו. בתחילת החודש נגזרו עליו שישה חודשי מאסר נוספים. ההליך נוהל בדלתיים סגורות והותר היום (ראשון) לפרסום לבקשת וואלה!NEWS למרות התנגדותו של סלע.

מדובר באירוע שהתרחש לפני שנתיים. בסיום טיפול שיניים שקיבל, ביקש סלע מרופאת השיניים להתקרב ולהקשיב לו בטענה שהוא "סובל". משהסתובבה אליו הרופאה הבחינה כי הוציא את איבר מינו והחל לענג את עצמו.

סלע טען כי מדובר בטעות מביכה, אולם השופטת רבקה גלט מבית משפט השלום ברמלה דחתה את טענתו. "קשה שלא לסלוד מהתנהגותו של הנאשם שבחר לגמול לרופאת השיניים המטפלת בו במסירות כבר שנים, במהלך מאסרו, בכך שלאחר סיום הטיפול חשף את מבושיו בפניה", כתבה השופטת.

עוד בוואלה! NEWS:
בלוגרית, עו"ד ועיתונאי עשו "טרור ברשת": אישום תקדימי על "שיימינג"
ריבלין בחנוכת היכל הזיכרון: "נוצרים את העבר - ויוצרים עתיד"
עדות ללחץ בפיונגיאנג: התגובה התקדימית של צפון קוריאה לליברמן

בני סלע. שרון בוקוב
בני סלע מובא לבית המשפט, לפני כעשור/שרון בוקוב

בית המשפט קיבל את עמדת פרקליטות מחוז מרכז, שדרשה להטיל על סלע חודשי מאסר נוספים. בתום גזר הדין ביקש סלע: "אם בית המשפט יכול לתת איזו מילה קטנה לגביי, ששב"ס יתחילו אולי לעשות איתי משהו בהיבט הטיפולי. אני יושב 17 שנים ומחר-מחרתיים אהיה שכן של אחד מאיתנו. משהו, אולי אפשר לעשות איתי משהו. במהלך הבריחה גם טענו שאני אולי עלול לעשות משהו ולא עשיתי. חבל שאני אפגוש את החברה בחוץ, אולי אני אצא יותר מטופל, טיפה".

סלע הורשע בשנת 2000 בעבירות מין ובהן תקיפה מינית, אונס וביצוע מעשי סדום. הוא נידון ל?35 שנות מאסר, העונש החמור ביותר שהוטל עד אז על עבריין מין במדינת ישראל. בשנת 2006 הצליח לברוח כשהיה בחזקת המשטרה. הוא נלכד כעבור שבועיים בעקבות מצוד נרחב, ונידון לארבע שנות מאסר נוספות.

לפני כשנתיים התלונן שותפו לתא בכלא, לגורמי שירות בתי הסוהר כי נאנס על ידי סלע. למקום הוזמנו חוקרי מחוז מרכז שגבו עדות מן המתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully