וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל מתרכז ליום אחד": הדס שכלה שניים מאחיה ומשתתפת במיזם האחים שלנו

29.4.2017 / 10:10

כחלק מהמיזם מתארחים אחים שכולים בבתים ומספרים את סיפורם האישי. את אחיה הגדול איבדה הדס אלקיים לפני כ-15 שנה, כשהיה טייס בחיל האוויר. אחיה הצעיר נרצח לפני כשנתיים בפיגוע ירי. "הבתים פותחים את הלב, ואנחנו פותחים את הסיפור שלנו"

אולפני אביץ ואוריין שוקרון עריכת וידאו: ניר חן ו

"האחים שלנו – אחים שכולים" הוא מיזם ראשון מסוגו שיוצא לדרך לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. הדס אלקיים, שאיבדה שניים מאחיה, התארחה באולפן וואלה! NEWS וסיפרה על הפרויקט. באתר המיזם נכתב כי "מדובר במפגשים שיתקיימו בבתים פרטיים, ובמרכזם יתארח אח שיספר את סיפורו האישי". מטרת הפרויקט, לדברי היוזמים, היא "לתת מקום לאחים שקולם עדיין לא נשמע, ורוצים לשתף ולהנחיל את המורשת של אחיהם".

אלקיים איבדה את אחיה הגדול יצחקי רוזנפלד לפני 15 שנה במהלך שירותו כטייס בחיל האוויר. לפני כשנתיים נהרג אחיה הצעיר מלאכי רוזנפלד בפיגוע ירי כשהיה בדרכו הביתה ממשחק כדורסל. "הכל מתרכז אצלנו ליום זיכרון אחד", אמרה הדס. על המיזם סיפרה כי הוא מתרכז בסיפורים האישיים של החללים. "הבתים פותחים את הלב, ואנחנו פותחים את השיתוף של השכול", סיפרה. "הערב אשוחח עם בני נוער בירושלים על הסיפור האישי שלנו. רוב המפגשים במיזם יתקיימו בבתים פרטיים, אך יש גם מוסדות ומכינות שפנו בבקשה לארח אותו", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
"אירוע מפחיד": אלמוני השליך רימון לעבר בית משפחה בכרכור
קצינים דתיים נגד ראש עיריית רמת השרון: "שונא חובשי כיפה"
משואה מספר 8 תוקדש למלמיליאן: "מתרגש כמו לפני משחקי גביע"

יום הזיכרון הממלכתי בכותל. עומר מירון
חיילים בטקס יום הזיכרון בהר הרצל/עומר מירון

כאבם של האחים השכולים, לדבריה, אינו פחות משל שאר בני המשפחה, אך יש לו מאפיינים ייחודיים משלו. "אין תחרות על למי כואב יותר, לצערי יש מספיק כאב לכולם. זה המקום של האחים לשתף בסיפור האישי, יותר בסיפור חייהם של האחים מאשר בסיפור מותם", אמרה.

לדברי אלקיים, מפגשי המיזם יתקיימו בכ-200 בתים. "נרשמו הרבה יותר בתים מאחים", סיפרה. "ההרשמה למיזם נגמרה, אבל חלק מהבתים שבהם הוא מתקיים נחשבים 'בתי פתוחים' וניתן להגיע אליהם גם ללא הרשמה".

מידע נוסף על המיזם באתר ourbrothers.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully