וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משואה מספר 8 תוקדש למלמיליאן: "מתרגש כמו לפני משחקי גביע"

28.4.2017 / 14:00

רגע לפני הטקס המרגש, התכנסו 12 מדליקי המשואות לשיחה בהר הרצל. "זה כמו המשחק, אני מתחיל להרגיש את זה", אמר בדריכות שחקן הכדורגל האגדי. יהורם גאון, שתמיד קיווה לזכות בכבוד, יקדיש את המשואה לאהבתו הנצחית: "ירושלים ממלאה את לבי ונשמתי"

צילום: רוני כנפו

12 מדליקי המשואות התאספו אתמול (חמישי) ברחבת הטקס בהר הרצל לחזרה גנרלית. עוד קודם לכן, סיפר במאי הטקס רן צחור לנוכחים כי אורי מלמיליאן יהיה השמיני בסדר המדליקים, ולראשונה אי פעם הכרוז יכריז על מספרה "משואה מספר שמונה", כאות כבוד למספר 8 האגדי.

"עכשיו מתחילים להרגיש את זה", אומר מלמיליאן. "אתה מתחיל בחזרות ומרגיש את כל ההמולה והתקשורת מסביב, זה כמו לפני משחקי גביע, זו התחושה שלי. היינו באים לרמת גן, חצי גמר, קהל, במות". הוא סיפר על חבריו להדלקה ואמר: "עכשיו אתה מכיר אותם יותר, אנשים מדהימים, כל אחד סוחב אחריו טונה של אישיות".

יהורם גאון קיווה תמיד לזכות לכבוד. "קיוויתי ובוודאי שרציתי וזה מאוד מיוחד והפעם זה מיוחד לעיר ירושלים והייתי בר מזל ונבחרתי", אמר. את המשואה הוא כמובן יקדיש "לכבודה של ירושלים אהבתי הגדולה, ממלאה את חדרי לבי ונשמתי".

חזרות גנרליות לטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, 25 באפריל 2017. אבי כהן
החזרות הגנרליות, אתמול/אבי כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתחילים להרגיש את זה". מלמיליאן במהלך הקריירה שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד משיאי המשואות יושבים באוהל ומאזינים להסברי הבמאי ולתדריכי הבטיחות, הסופר אלי עמיר לא הפסיק להפריע להרצאה הארוכה על סדרי העלייה לבמה, המרחק הרצוי מהמיקרופונים והזהירות מאש המשואה אם פתאום תנשב רוח: "יש פה אנשים אינטליגנטיים, קולטים בשנייה. כל הדיבורים זה תיאורטי. אני אבוא למקום ואז אדע מאיפה אני עולה, כמה אני עולה וגמרנו את העניין. מה, זה בשמים?".

הבמאי דורש מכולם ללבוש את הבגדים שתכננו ללבוש ביום שני. "אם מישהו יבוא על חולצה מרצדת או פרחונית אנחנו נראה את זה ונוכל להעיר לו", הוא אומר ומבטיח "להעיר באופן אישי". הוא מבקש מהם ללמוד בעל פה את הטקסט שהם קוראים: "החלק הראשון זה לא בעיה, 'אני רן צחור' אתם יודעים מי אתם ומי ההורים שלכם. בזמן הזה אתם יכולים להישיר מבט אל הקהל". ולסיום ממליץ לכולם לנצור את הרגע, "יהיו עוד דברים, יהיו לכם פרסי ישראל, אבל זה לא יהיה עוד פעם".

טקס הר המשואות בהר הרצל 25 באפריל 2017. אבי כהן
החזרות הגנרליות לטקס/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully