וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העניבה החסרה ומבוכת תגי הזיהוי: השיחה המוזרה של ליברמן ולברוב

משרד החוץ של רוסיה הפיץ תיעוד של שיחת המסדרון בין השניים לפני הכניסה לפגישתם אמש. לברוב התנצל על האיחור וטען: "ישבתי כהרגלי בלי עניבה", ואז שאל לפשר תגי השם שעונדת המשלחת הישראלית: "זה סמלים מיוחדים אצלכם?"

צילום: דוברות משרד החוץ הרוסי

רגע לפני הפגישה בין שר הביטחון אביגדור ליברמן לשר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב שלשום (רביעי) במוסקבה, נקלטה בין השניים שיחת אגב בעת שהאחרון נכנס ללחיצת היד המסורתית. לברוב התנצל על איחורו, ובעיקר תהה על הופעתו של הבכיר הישראלי שהגיע לפגישה כשהוא עונד תג שם. השיח המביך תועד והופץ על ידי דוברות משרד החוץ הרוסי.

בתחילת הצילום נראה לברוב כשהוא נכנס לחדר שבו ממתין ליברמן וניגש אליו. "מצטער", הסביר לברוב, "ישבתי כהרגלי בלי עניבה, ואז הייתי צריך לענוב אותה". בשלב זה הבחין לברוב כי ליברמן ואנשי המשלחת הישראלית שוהים בחדר כשהם עונדים תגי זיהוי. "אלה סמלים מיוחדים אצלכם?", תהה לברוב, "אתם מוגנים כאן וגם השר שלכם מוגן פה. טוב, אז נתחיל בפגישה?".

שר הביטחון ליברמן בביקורו במוסקבה: "לא נאפשר ריכוזי כוחות איראניים ושל חיזבאללה בגבול רמת הגולן; מנגנון התיאום עם צבא רוסיה אפקטיבי" 26 באפריל 2017. אריאל חרמוני/משרד הביטחון, מערכת וואלה! NEWS
ליברמן ולברוב, אמש/מערכת וואלה! NEWS, אריאל חרמוני/משרד הביטחון

השיח המוזר לא הפריע להמשך הפגישה בין לברוב וליברמן, שהוגדרה מוצלחת, ובה דנו הצדדים בין היתר במתיחות במזרח התיכון. הפגישה נערכה שעות אחדות לפני התקיפה הלילה בסוריה שיוחסה לישראל. רוסיה הוציאה היום הודעת גינוי לתקיפה ובה נמסר כי "על ישראל להימנע מאירועים שעלולים להגביר את המתיחות באזור".

(עדכון ראשון: 22:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully