וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב הילד שנהרג בפיצוץ בנגב דורש תשובות: "מישהו צריך לקחת אחריות"

27.4.2017 / 0:55

מוחמד אבו קווידר, תושב הפזורה הבדואית שבנו ואחיינו נהרגו, טען כי הגורם לפיצוץ הוא "חומר נפץ שנפל לחיילים", והבהיר: "זה לא שטח אש, אבל הם מתאמנים פה". לדבריו, "כוחות החירום עשו את העבודה שלהם, אבל לא נתנו תשובה"

צילום: שי מכלוף

אביו של מחמוד אבו קווידר, אחד משני הילדים שנהרגו שלשום (שלישי) בפיצוץ נפל תחמושת ביישוב הבדואי אל-זרנוק, באזור נבטים שבנגב, טען אתמול כי "הילדים חיים בסכנה בכל רגע. מישהו צריך לקחת אחריות על הסיפור הזה". האב, מוחמד, הבהיר כי "מה שקרה אתמול זה לא תוצאה של פיצוץ מצבר, לא גנרטור, לא בלון גז ולא זיקוקים – זה שום דבר, חוץ מחומר נפץ או פצצה".

"אנחנו בפזורה, בשטח שאין בו כלום", הוסיף האב. "אנחנו גרים בצריפים ובתים מבלוקים. הילדים לומדים בבית הספר, ואחרי הלימודים אין להם איפה לשחק". לדבריו, לבנו "יש אוהל קטן של מטר וחצי על מטר וחצי, שבו הוא יושב יחד עם חברים". באותו אוהל, הממוקם לדבריו כ-200 מטרים מהכביש, אירוע הפיצוץ אתמול.

עוד בוואלה! NEWS:
שני ילדים מתו בפיצוץ בנגב: "הם פשוט נקטפו - ככה פתאום"
"מראה קשה": שני ילדים בני 8 ו-10 נהרגו בפיצוץ נפל תחמושת בנגב

ילדים שנפגעו מחפץ שהתפוצץ במאהל בדואי סמוך לכביש 25 באזור שגב שלום.. שי מכלוף
"לפעמים החיילים נמצאים בין הבתים". זירת האירוע, שלשום/שי מכלוף

האב עוד הסביר כי "ליד הכביש ובכפר מסתובבים חיילי צה"ל, הם משאירים אחריהם בקבוקים וזבל, ואולי חומר נפץ שנפל". הוא אמר כי "לפעמים החיילים נמצאים בין הבתים. זה לא שטח אש, אבל הם מתאמנים פה, לפעמים חותכים בתוך הכפר, מסתובבים עם נשק, כדורים ורימונים".

אבו קווידר שחזר את הפיצוץ שלשום, והבהיר: "זה ריסק את הילד שלי. הוא ממש התרסק. הבן שלי התרסק לגמרי, ואני ישנתי כשזה קרה". לדבריו, "חזרתי מהעבודה, הייתי בחדר, 15-10 מטרים ממקום האירוע. שמעתי את הפיצוץ, הוא היה חזק ומזעזע. קפצתי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ילדים שנפגעו מחפץ שהתפוצץ במאהל בדואי סמוך לכביש 25 באזור שגב שלום.. מד"א
"לא ידעתי מה קורה. נכנסתי להלם". זירת האירוע, שלשום/מד"א

"הבן הגדול שלי, בן 17, הספיק להגיע לפניי", סיפר האב, "הוא משך אותם מטר אחורה מאיפה שהם שכבו, ואני רואה שתי גופות. לא ידעתי מה קורה. נכנסתי להלם". הוא הסביר כי "אחד מהם, עומאר, הבן של אח שלי, לא נשם. ממש גמור. מחמוד, הבן שלי, קצת נשם. ניסיתי לעשות החייאה, אבל לצערנו הרב לא הצלחתי".

האב סיכם כי "לא יכול להיות שילדים יהיו ככה. אין מועדונים, אין בריכות שחיה ואין משחקים. כשהם יוצאים מבית הספר הביתה, אין להם איפה להעביר את הזמן". לטענתו, "זה לא יכול לקרות רק פה אלא לכל ילד, אם חיילים היו זורקים במקום אחר". אבו קווידר הבהיר כי "אחרי האירוע הגיעו חבלני משטרה, אמבולנסים, היה כוח גדול. הם עשו את העבודה שלהם, אבל לא נתנו תשובה".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לטענות אבו קווידר כי "האירוע נמצא בחקירת המשטרה".

(עדכון ראשון: 18:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully