וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל חטף התקף לב בסקס, הטרנסג'נדרית תובעת את אשתו

9.5.2017 / 6:46

סיפור הזוי במיוחד: ג'ניפר, טרנסג'נדרית צעירה, נשכרה על ידי סילביה כדי שתשכב עם בעלה. אלא שבמהלך הסקס הוא קיבל התקף לב, מת ואיבר מינה של הטרנסג'נדרית "נשבר". כעת היא תובעת 16 אלף ליש"ט

ציבלין

תוכניות ריאליטי חצו כבר מזמן את הגבול, אבל אם חשבתם שראיתם הכול, כדאי שתחשבו שוב. תוכנית ריאליטי הנערכת בבית משפט ומציגה תביעות אמיתיות, חשפה את אחד התיקים ההזויים ביותר שאי פעם הגיעו למשפט.

ג'ניפר, טרסנג'נדרית תושבת מיאמי שטרם הסירה את איבר מינה, טוענת כי נשכרה על ידי אישה אחרת העונה לשם סילביה, כדי לספק את צרכיו המיניים של בעלה לכבוד יום הולדתו ה-60. עד כאן הכול טוב ויפה (למי שאוהב דברים כאלה). אלא שבמהלך קיום יחסי המין ג'ניפר טוענת כי איבר מינה "נשבר", זאת לאחר שהבעל, מיגל שמו, חטף התקף לב ומת בזמן שהיא הייתה בתוכו. בעקבות זאת, היא תובעת 16 אלף ליש"ט מאשתו, ששכרה אותה.

משפט של טרנסג'נדרית בטלוויזיה. ציבלין
תובעת את האישה. ג'ניפר/ציבלין

עוד בנושא

עוד באותו נושא

רוצחת טרנסג'נדרית הוחזרה לכלא גברים בגלל סקס עם אסירות

לכתבה המלאה

"הפנטזיה שלו הייתה שאחדור אליו", היא נזכרת. "אז הגשמתי לו אותה. קיימנו יחסי מין וראיתי שהוא נהנה. אני לא חושבת שזו הייתה הפעם הראשונה שלו עם טרנסג'נדר. אבל אז הוא התמוטט ולא הצלחתי לצאת ממנו, הפין שלי היה בפנים".

המשפט שודר בערוץ דובר הספרדית בארה"ב, טלמונדו ובזכות השופטת אנה מריה פולו הן הגיעו לפשרה, וסילביה הסכימה לשלם 5,000 ליש"ט.

המשפט המלא - חכו שתראו את הפרצוף של השופטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully