וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר ישראלי נעדר במשך יממה בפסטיבל בקליפורניה - ואותר בריא ושלם

25.4.2017 / 8:50

אושר ביטון, בן 23, יצא לפסטיבל המוזיקה "קואצ'לה" ולא יצר קשר עם משפחתו במשך יותר מ-36 שעות. בסופו של דבר, הוא אותר בריא ושלם. "תודה שעצרתם לרגע את חייכם והשקעתם במאמץ לחפש את אושר", אמרה אחותו

אושר ביטון, ישראלי הנעדר בקליפורניה, ארה"ב. פייסבוק, צילום מסך
"אבד הקשר עם אחי האהוב". ביטון/צילום מסך, פייסבוק

צעיר ישראלי נעדר בארצות הברית במשך יותר מיממה. בסיום החיפושים, הוא אותר בריא ושלם. הצעיר, אושר ביטון, בן 23, יצא לפסטיבל "קואצ'לה" בקליפורניה ולא יצר קשר עם משפחתו במשך יותר מ-36 שעות. משרד החוץ עודכן בפרטים ואישר כי המקרה מוכר לו. "באמצעות המחלקה לישראלים בחו"ל והקונסול שלנו בלוס אנג'לס, אבנר סבן, אנו פועלים מול הרשויות בכדי לאתרו", נמסר אמש.

הבוקר כבר עדכנה אחותו של ביטון, כרמית ביטון, כי הוא נמצא בריא ושלם. "תודה שעצרתם לרגע את חייכם והשקעתם במאמץ לחפש את אושר. אין לי מילים שיוכלו לתאר את הערכתי העמוקה", כתבה.

אתמול פרסמו משפחתו וחבריו של ביטון את תמונתו בפייסבוק לצד הודעות שבהן הם מבקשים להפיץ את פרטיו ולסייע בחיפושים. "בבקשה חברים יקרים, אבד הקשר עם אחי האהוב. הוא חגג בפסטיבל שבקליפורניה בעיר פאלמדזרט. מבקשת כל עזרה אפשרית בשיתוף, אפילו בעזרה עם מכרים שם שיכולים לעזור", כתבה אחותו.

בשבוע שעבר אותר אלוף משנה (במיל') גדי שפי, מפקד שייטת 13 לשעבר, ללא רוח חיים בתאילנד לאחר שנעדר במשך יותר משבוע. שפי, בן 75, ככל הנראה מת מדום לב בחדרו במלון בפטאיה. קרובי משפחתו חיפשו אחריו במשך כשבוע וחצי, עד שנודע להם דבר מותו.

(עדכון ראשון: 22:59)

עוד בוואלה! NEWS:
רה"מ לשר החוץ הגרמני: בטל פגישה עם ארגוני שמאל – או שלא ניפגש
הנשיא ריבלין נגד לה פן: "הכחשת שואה מסוג חדש, מסוכן והרסני"
הרמטכ"ל ב"מצעד החיים": "בני עמנו לא יובלו עוד חסרי מגן אל מותם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully