וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חיזבאללה עורך סיור לכתבים לאורך הגבול עם ישראל

מפקד בארגון לקח עיתונאים לסיור סמוך לגבול בין לבנון לישראל, והראה להם מוצב של צה"ל ועבודות לחיזוק הגדר - לדבריו כהכנה לאפשרות שהארגון ינסה לכבוש יישובים במלחמה הבאה. "מול אדמת פלסטין הכבושה"

עריכה: ניב מעוז

מפקד בחיזבאללה ערך היום (חמישי) סיור לכתבים מכלי תקשורת בלבנון באזור הגבול עם ישראל, כשהוא מסביר להם על סידורי הביטחון של צה"ל באזור חניתה. "זוהי אדמה פלסטינית כבושה", אמר המפקד לכתבים בסמוך לגדר.

"כאן מארץ ההתנגדות, דרומית לכפר עלמא א-שעב מול אדמת פלסטין הקדושה שכבש האויב הציוני", אמר המפקד, "נערוך תדרוך מקוצר לטופוגרפיית השטח ולפריסה הצבאית של האויב הציוני וגם לסידורי ההגנה שעשה לאחרונה, בהם עבודות ההנדסה, הביצורים ופריסת מכשירי מעקב וריגול".

המפקד הראה לכתבים קטעים מגדר הגבול, שלדבריו נבנו לאחרונה כדי למנוע חדירות כהכנה לאפשרות שחיזבאללה ינסה לכבוש יישובים בשטח ישראל במלחמה הבאה. עוד תועד ליווי צבא של אוטובוס על ידי שלושה כלי רכב של צה"ל בסמוך לגדר הגבול.

"חיזבאללה לקח אותנו קרוב מאוד לגבול, היינו במרחק של כמה מטרים בלבד מהגדר האלקטרונית של הצבא הישראלי", כתב העיתונאי הלבנוני נאסר עטה בחשבון הטוויטר שלו.

לקריאה נוספת בנושא
צפו: תומכי אסד "כובשים" מוצבים ישראליים ותוקעים בהם דגל חיזבאללה
חיזבאללה במשבר, חמאס מפחד מהמכה הבאה: מפת האיומים של רח"ט מחקר
"תמיד אהבתי לשחק כדורגל": הריאיון האישי והחושפני עם נסראללה

מוצב של צה"ל שנראה בסיור של חיזבאללה לאורך גבול לבנון וישראל, 20 באפריל 2017. טוויטר, צילום מסך
עמדה שלפי חיזבאללה שייכת לצה"ל/צילום מסך, טוויטר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המפקד מצביע על העבודות בגדר הגבול, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול אמר קצין בכיר כי חיזבאללה סובל ממשבר עמוק בעקבות חיסולו של מוסטפא באדר א-דין, ששימש מעין רמטכ"ל של הארגון והיה אחראי על פעילותו בסוריה. לדברי הקצין הבכיר, א-דין חוסל בידי בכירי חיזבאללה, אחרי שסיים לשוחח עם מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה של איראן, קאסם סולימאני. "זה אירוע משמעותי שמצביע על עומק המשבר בתוך חיזבאללה. אחרי באדר א-דין, אין מפקד לחיזבאללה, ומי שמשגיח על הנעשה הוא סולימאני", אמר הקצין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוחם חיזבאללה באזור הגבול, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully