וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פועלים בשני צדי החומה": העמותה שמפגישה נוער פלסטיני ויהודי

כדי לממן את ההתרחבות בפעילותה פתחה עמותת "ילדים חיים בשלום" קמפיין לגיוס כספי ציבור. בני הנוער הישראלים והפלסטינים משתתפים בתוכניות חינוך חדשניות, שמטרתן להביא לגישור על הפערים

עמותת ילדים חיים בשלום. עמותת ילדים חיים בשלום, מערכת וואלה! NEWS
ילדי העמותה לומדים להכיר האחד את השני/מערכת וואלה! NEWS, עמותת ילדים חיים בשלום

עמותת "ילדים חיים בשלום", המפגישה בין בני נוער יהודים וערבים, פתחה בפרויקט מימון המונים לפעילותה. העמותה, המפעילה תכניות שמטרתן לגשר על פערים אידיאולוגיים, מסבירה בעמוד הפרויקט כי לשם קיום מפגשים משותפים בין ישראלים לפלסטיניים נדרשים לה 600,000 שקל לשנה.

"אנחנו פועלים בשני צדי החומה עם כיתות משותפות ונוער שנשבר לו מהפוליטיקה שלנו", כתבו מנהלי העמותה, "נוער שנולד לתוך הפער הזה ולא מכיר אחרת". רחלי ברוך, מנכ"ל העמותה, אמרה כי "אני רואה אותם כל השנה, הם יודעים שיש כאן פער, אנחנו מראים להם את מה שמעבר לפער הזה".

עוד בוואלה! NEWS
מחשש לתקיפת ארה"ב: סוריה העבירה את רוב חיל האוויר לבסיס רוסי
האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"
הסדר טיעון נחתם עם בכיר בקהילה החרדית שנאשם באונס שלוש אחיות

עמותת ילדים חיים בשלום. עמותת ילדים חיים בשלום, מערכת וואלה! NEWS
"עובדים עם נוער שנשבר לו מהפוליטיקה שלנו"/מערכת וואלה! NEWS, עמותת ילדים חיים בשלום

ירדן, חניכה בעמותה, מספרת כי "המפגשים האלה רק מוכיחים שאפשר אחרת". על הקשר עם בני הנוער הפלסטיניים היא אומרת כי "אנחנו חברים, כל היום בטלפון, גם כשיש בלגן, אצלם או אצלנו". "הפעם הראשונה שראיתי ישראלי ולא בטלוויזיה הייתה לפני שנה, במפגש הראשון, עכשיו אנחנו כבר במקום אחר לגמרי" אומר באדר, נער מרמאללה המשתתף בתוכנית מזה שלוש שנים.

"אנחנו מפעילים תכניות חינוכיות חדשניות, שמשפיעות על החניכים שלנו ודרכם על הסביבה. ורואים את השינוי", מוסיפה המנכ"ל ברוך, שמסבירה כי הכסף נוער לכיתות, צוותי הדרכה ומחנה קיץ, ולתיאומים לוגיסטיים.

"אנחנו עמותה ללא מטרות רווח, פועלים בעיקר בזכות תרומות מאנשים טובים שעוזרים לפעול, אנחנו לא גוף פוליטי ולא לוקחים שום צד פרט לצד של בני הנוער שלנו בשני הצדדים, לשמחתי המעגלים רק הולכים ומתרחבים והגענו למצב שכדי להגיע לכל בני הנוער שרוצים להשתתף בתכנית אנחנו זקוקים לעוד תמיכה, לכן פנינו לאתר מימונה ועלה הקמפיין", מסבירה ברוך על פרויקט המימון "בגלל המציאות".

לפרויקט מימון ההמונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully