וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרסום תיעוד יידוי האבנים לעבר חיילים: תושב בית-אל נעצר

המשטרה עצרה חשוד ביידוי אבנים לעבר כוח צה"ל במאחז הבלאדים בבנימין, שתיעודו פורסם בוואלה! NEWS. שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ: "גינוי רופס של האירוע לא יהיה מעשה ראוי"

צלמים זמניים מורשים

המשטרה עצרה שלשום (שישי) חשוד בהשלכת אבנים לעבר כוח צה"ל שסייר במאחז הבלאדים, סמוך ליישוב כוכב השחר בבנימין. המשטרה הודיעה כי צפויים מעצרים נוספים, זאת לאחר פרסום תיעוד יידוי האבנים בוואלה! NEWS. מהמשטרה נמסר כי "תמשיך לפעול בנחישות ובאפס סובלנות כלפי כל גילוי אלימות המופנה לעבר כוחות הביטחון, ותשתמש בכל האמצעים לתפיסת פורעי החוק ולמיצוי הדין עמם".

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) הגיב לתיעוד שבו נראים תושבי המאחז מיידים אבנים לעבר חיילי צה"ל שהגיעו לאזור המאחז. לדברי פרץ, "'העשבים השוטים' ביהודה ושומרון תקפו שוב את חיילי צה"ל. גינוי רופס לא יהיה מעשה ראוי. יש למצות עמם את מלוא חומרת הדין". פרץ הוסיף כי "מתברר שמקום שבו יש סלחנות לכורתי עצים או העלמת עין ממעשיהם, אין חסינות גם לחיילי צה"ל".

עוד בוואלה! NEWS:
ממטען פלילי ועד לרקטת חמאס: החבלנים שמגנים על הדרום בידיים חשופות
משפחת ההרוגה בפיגוע בירושלים: "המתקפה הטראגית גדעה את נחישותה"
העיניים שראו את צוללני חמאס נעשות חדות יותר

תיעוד: תושבי מאחז הבלאדים מיידים אבנים לעבר חיילים בסיור. מערכת וואלה! NEWS
הגרעין הקשה והקיצוני של נוער הגבעות. מתוך התיעוד/מערכת וואלה! NEWS
ח"כ סבטלובה: "חיי החיילים אינם הפקר"

החיילים הגיעו לאזור המאחז לאחר שקיבלו דיווח ולפיו פלסטינים משוטטים במקום וקיים חשש לעימות. הכוח הגיע לאזור, לא מצא את הפלסטינים – ואנשי המאחז החלו לרגום את החיילים באבנים. לא היו נפגעים באירוע. חברת הכנסת קסניה סבטלובה (המחנה הציוני) דרשה כי "הנערים שרגמו חיילים ייענשו בחומרה. חיי החיילים אינם הפקר, והפגיעה בהם מסוכנת הרבה יותר ממאמר דעה מעליב".

יושבי המאחז הם הגרעין הקשה והקיצוני של נוער הגבעות, ומתנגדים לפעילות כוחות הביטחון באזורם. לא אחת, מהמאחז יוצאות פעולות "תג מחיר" בבנימין. הם חיים חיי נוודות עצמאית ואינם קשורים לשום גוף רשמי. ככל הידוע, גם רבנים או מנהיגים מההתנחלויות לא מצליחים להשפיע על אותם נערים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בשבוע שעבר דווח על כריתת עצים באזור הכפר הפלסטיני מחמס, הסמוך למאחז. על פי החשד, מי שהיה אחראי לכך הם התושבים. הכוחות הוזנקו היום לאזור המאחז מחשש שפלסטינים מהכפר דרשו לנקום את כריתת העצים ויתפתח עימות, אולם כאמור, לא היו פלסטינים במקום.

(עדכון ראשון 17:01)

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully