וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית נהרג מפליטת כדור והותיר אישה בהריון: "התעקש להישאר לוחם"

13.4.2017 / 13:31

עמית פופוביץ', שנהרג מפליטת הכדור מאקדח בבית בקדומים, נישא בקיץ שעבר, והשתחרר לאחרונה מהצבא. אביו משה סיפר: "הוא התעקש להישאר לוחם גם אחרי החתונה, בכל פעם שיצא הביתה החביא את הנשק כדי להיזהר"

עריכה: אביב אירגז

עמית פופוביץ', שנהרג אתמול (רביעי) בביתו בהתנחלות קדומים מפליטת כדור מאקדחו, הותיר אחריו אישה, ענבל, שנכנסה לאחרונה להריון. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי פופוביץ', בן 23, ניקה את אקדחו יחד עם חבר, כשכדור נפלט בטעות ופגע בפלג גופו העליון. מועד לוויתו טרם נקבע.

לדברי מכריהם של בני הזוג שנישאו ביולי האחרון, עמית השתחרר רק לאחרונה משירותו הצבאי. הם בילו אמש עם זוג חברים שהגיעו לביתם, ובמהלך הערב הלך פופוביץ' לנקות את האקדח.

עמית פופוביץ' מקדומים שנהרג מפליטת כדור 13 באפריל 2017. באדיבות המשפחה
התחתנו בקיץ האחרון. בני הזוג ענבל ועמית פופוביץ'/באדיבות המשפחה

אביו של עמית, משה פופוביץ', סיפר היום מחוץ לבית המשפחה: "הוא היה ילד מתוק, שאהב את מדינת ישראל ואת עם ישראל. הוא השתחרר לפני כשלושה שבועות משירות צבאי מלא בתור לוחם. הוא התחתן במהלך השירות שלו, אמרנו לו לשקול להיות ג'ובניק כנשוי, אבל הוא אמר 'אני נשאר בגדוד שלי, אני לא עוזב את החטיבה, אני לוחם'. כמו שהוא למד בבית, זה עמית.

"כל הזמן הוא חשב איך לתת ולעזור. בליל הסדר הוא בא אלינו והביא לאחיו הקטן שעון, זו מתנת הפרידה ממנו. הוא אהב את כולם, כולם זוכרים אותו בתור ילד מחייך, החיוך שלו לא יוצא לי מהראש. הקב"ה לקח אותו בחזרה, רצה אותו כמו שכולם רוצים את הטובים".

על נסיבות המוות של בנו, אמר משה: "זה לא אותו פרחח שקראתי שלא יודע להתעסק בנשק. כשהוא יצא מהצבא הביתה, היה מחביא את הנשק בחדר של ההורים שלו מתחת למזרן, את המכלול מתחת למזרון שלו, מחסניות בבוידעם, עוד שניים-שלושה חלקים במקומות אחרים, כי הוא ידע שיש לו אחים קטנים וצריך להיזהר, שנשק זה דבר מסוכן".

עמית פופוביץ' מקדומים שנהרג מפליטת כדור 13 באפריל 2017. אביה אזולאי, מערכת וואלה! NEWS
"החלום של כל עובד נוער"/מערכת וואלה! NEWS, אביה אזולאי

ראש המועצה המקומית קדומים, חננאל דורני, מסר: "זו טרגדיה נוראה, הנוגעת בנו, במשפחה הצעירה ובמשפחת החברים, וגם במשפחותיהן הרחבות שהן חלק מהקהילה שלנו. כרגע אנחנו עסוקים בתמיכה ובליווי של המשפחות הללו ושל הקהילה כולה. יחד עם הכוחות במועצה אנו לצערנו מורגלים ומנוסים ונדע לחבק ולסייע ולשקם את המשפחות הללו. לבנו עם המשפחות".

אביה אזולאי, עובד סוציאלי המטפל בבני נוער עם קשיים באיתמר שהדריך בעבר את פופוביץ', כתב היום על חניכו לשעבר: "אני זוכר את היום שהגעת אלינו, חושש, כעוס, לא נותן אמון. בחנת אותנו ורצית לבדוק כמה אנחנו אוהבים ומקבלים. קצינת הביקור הסדיר אמרה לנו שאין סיכוי איתך. לאחר מעט זמן כבר הגעת עם חיוך והמון אהבה, עברת תהליך מדהים שבסופו התגייסת לצבא ולקראת סוף השירות נשאת לאישה את ענבל. היית חלום של כל עובד נוער".

(עדכון ראשון: 12:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully