וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדה לשחרור אברה מנגיסטו: "חג שלישי בלעדיו, לממשלה יש מחויבות"

13.4.2017 / 0:44

עשרות השתתפו באירוע הזדהות עם בני משפחתו של האזרח מאשקלון המוחזק על ידי חמאס יותר משנתיים וחצי, בהם פעילים, תושבים וח"כים. אמו: "איבדתי תקווה, הלוואי שכל ישראל יתמכו"

צלמים זמניים מורשים

(בווידאו: ראיון עם בני משפחתו של מנגיסטו)

צעדה להפגנת סולידריות עם אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי המוחזק בידי חמאס למעלה משנתיים וחצי, נערכה אתמול (רביעי) בהשתתפות בני משפחתו, חברי כנסת ועשרות תושבים בעיר מגוריו אשקלון. אמו של אברה, אגרנש, אמרה בצעדה: "עברנו חג שלישי בלי אברה וזה קשה מנשוא. אני מקווה שכל בית ישראל יגיעו לתמוך בנו".

מנגיסטו, בן 30 הלוקה בנפשו, חצה את הגבול לרצועת עזה באוקטובר 2014. הוא מוחזק שם מאז, מבלי שבני משפחתו קיבלו ממנו סימן חיים. דבר המקרה פורסם רק כעבור קרוב לשנה, ביולי 2015. לדברי קרוביו, מטרת הצעדה אתמול הייתה "להפגין סולידריות עם המשפחה, ולהזכיר לממשלה את המחויבות שלה להחזיר את אברה במהרה לחיק משפחתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
צעדת הזדהות עם אברה מנגיסטו בעיר אשקלון. פייסבוק, אתר רשמי
עצרת ההזדהות עם מנגיסטו, היום/אתר רשמי, פייסבוק

"אין לי עוד כוחות להתמודד עם חוסר הוודאות, איבדתי תקווה", אמרה אגרנש מנגיסטו. "אני לא ישנה בלילה. הבן שלי חולה ואני לא יודעת אם הוא מטופל. במעט הכוחות שלי אני צועדת היום באשקלון, ומקווה שכל בית ישראל יתמכו בנו. הייתי מצפה שנתחיל לשמוע שקורה משהו", אמרה אתמול.

בני המשפחה הביעו תקווה שהממשלה "תפעל בנחישות כדי להשיב את אברה הביתה, כמו גם את יתר השבויים והנעדרים", אך האם אמרה כי היא "אינה מאמינה להבטחות מצד הממשלה".

ח''כ עומר בר-לב (המחנה הציוני) אמר בעצרת: "שוררת כאן סולידריות עוצמתית ובלתי מתפשרת. סולידריות עבור זעקתה של אם אחת, אגרנש, שכבר 948 יום לא ראתה את בנה, עבור משפחת מנגיסטו, שעברה זה ליל סדר שלישי ללא בן משפחתה האהוב". השר איוב קרא אמר לאמו של מנגיסטו כי בכוונתו לרתום את נשיא אתיופיה למאמצי השחרור של בנה.
(עדכון ראשון: 22:22)

בשטח האויב: שני אזרחים ישראלים מוחזקים ברצועת עזה. באדיבות המשפחה
למעלה משנתיים וחצי ברצועת עזה. מנגיסטו/באדיבות המשפחה
צעדה למען החזרתו של אברה מנגיסטו הערב באשקלון, 12 באפריל 2017. מטה המאבק למען החזרת אברה מנגיסטו, אתר רשמי
העצרת בסיום הצעדה, הערב/אתר רשמי, מטה המאבק למען החזרת אברה מנגיסטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully