וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל בן 40 מת במסלול הליכה בנחל ערוגות; הנסיבות נבדקות

12.4.2017 / 23:05

צוותי חילוץ של רשות הטבע והגנים ויחידת עין גדי חילצו באמצעות מסוק את המטייל, ומותו נקבע עם הגעת הצוות הרפואי. גופתו תנותח, נבדקת האפשרות שמת מהתייבשות. שלושה אנשים נסחפו בכנרת וקיים חשש לחייהם

צילום: רשות הטבע והגנים, עריכה: שניר דבוש

גבר בן 40 שטייל בנחל ערוגות שבמדבר יהודה מת היום (רביעי) בעת שצעד במסלול. צוותים של יחידת חילוץ עין גדי ומטעם רשות הטבע והגנים חילצו אותו במסוק מהמסלול בשמורה, אך מותו נקבע עם הגעת הצוות הרפואי. נסיבות מותו אינן ברורות, והן נמצאות בבדיקה. גופתו תנותח, ואחת ההערכות היא שהוא מת כתוצאה מהתייבשות.

בשל רוחות ערות, בכנרת נסחפו החל משעות הבוקר שלושה מבלים, כולם היו על מזרון ים, וקיים חשש לחייהם. בן 21, ממרכז הארץ, היה עם בת זוגו, שחולצה על ידי אופנוע ים. בהמשך, נער בן 17 ממרכז הארץ שהיה עם חברו על מזרן שהתפוצץ נסחף אף הוא, וסריקות מתנהלות גם אחרי צעיר בן 19 מהצפון.

בחיפושים משתתפים כוחות של השיטור הימי, בנוסף ליחידת צוללנים ומסוק של המשטרה. לפי המשטרה, משעות הבוקר חולצו יותר מ-80 בני אדם שנסחפו בכנרת.

(עדכון ראשון: 17:30)

המסוק המחלץ את המטייל שנפטר מהתייבשות במהלך טיול בנחל ערוגות, 12 באפריל 2017. צילום גלעד גבאי רשות הטבע והגנים, מערכת וואלה! NEWS
החילוץ המוסק מהמסלול/מערכת וואלה! NEWS, צילום גלעד גבאי רשות הטבע והגנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully