וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של הילד שנמצא מת בדירתם בת"א קיבלה את הבשורה הקשה בבית החולים

7.4.2017 / 12:55

קצין משטרה הגיע אתמול לבית החולים איכילוב וסיפר לאם, שנמצאה מחוסרת הכרה לצד בנה, כי האחרון אינו בין החיים. היא שוחררה הבוקר והמשטרה צפויה לגבות ממנה ומבני משפחה נוספים עדות, בניסיון להבין את נסיבות האירוע הטרגי

צילום: דוברות מד"א

אמו של הילד בן ה-12 שנמצא אמש ללא רוח חיים בביתם שבתל אביב לאחר שככל הנראה שאף חומרים מסוכנים עקב שריפה, שוחררה היום (שישי) מבית החולים איכילוב, שם התבשרה אמש על מות בנה. האישה נמצאה אתמול מחוסרת הכרה לצד בנה על ידי אמה, אולם חובשים ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו.

האם קיבלה את הבשורה המרה מקצין משטרה, ובשעות הקרובות חוקרי המשטרה יגבו עדות ממנה, מבני המשפחה וממי שהיה בסביבת הדירה. זאת, בניסיון להבין את נסיבות מקרה המוות. כמו כן, מחכים במשטרה לממצאים מנתיחת גופתו של הילד, אשר עדיין נמצאת במכון הפתולוגי ותנותח ביום ראשון.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
החגיגה הסתיימה: המסר המאיים של טראמפ לאיראן, חיזבאללה ופוטין
חגיגה של צבעי חיזור וקינון: המסע אל פסטיבל הציפורים באגמון החולה
חיסול בנתניה: עד תביעה נגד עבריינים נורה למוות במסעדה

הזירה בתל אביב שבה נמצא ילד ללא רוח חיים 6 באפריל 2017. מד"א
המשטרה תגבה עדות מהאם ומשכניה. זירת האירוע, אתמול/מד"א

מבירור ראשוני עלה כי ביום שלישי פרצה שריפה קטנה בדירה. האם והילד חילצו את עצמם ממנה והילד, שנפגע אז קל, טופל בבית חולים. אתמול, בשעות הבוקר, חזרו השניים לדירה והחלו לחוש ברע. לקראת ערב, משלא יצרו קשר, הגיעה הסבתא לדירה ומצאה את הילד והאם כשהם מעורפלי הכרה.

"בחדר המדרגות שכב נער כבן 12 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים במקום מבצעים פעולות החייאה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א", סיפר חובש רפואת חירום במד"א תומר גוסמן. החובש העיד כי התושבים במקום אמרו לו שהייתה שריפה בדירה ולאחר שהילד לא ענה, הם פרצו לדירה ומצאו אותו מחוסר הכרה. "הענקנו לילד טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נקבע מותו. אישה כבת 40 שהייתה בדירה סמוכה טופלה במקום ופונתה במצב יציב בהכרה מלאה לבית חולים איכילוב".

  • עוד באותו נושא:
  • שריפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully