וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חלחול מואשם בניסיון רצח מנהלת בית ספר בלוד על רקע לאומני

7.4.2017 / 10:15

הצעיר, ששהה בישראל באופן בלתי חוקי, לקח סכין ממאפייה שבה עבד בעיר ודקר את האישה – שנפצעה באורח קל. בשבוע שעבר הודיע שב"כ כי מחקירתו עולה כי הוא החליט לבצע את הפיגוע "מכיוון שמאס בחייו"

אבי כהן

כתב אישום הוגש הבוקר (שישי) נגד מאלק סעדה, תושב חלחול בן 19, בגין ניסיון רציחתה של מנהלת בית ספר בלוד לפני כשבועיים. סעדה, המואשם בעבירות של ניסיון לרצח במעשה טרור וכניסה לישראל בניגוד לחוק, נטל סכין מהמאפייה שבה עבד ללא היתר שהייה, ביצע טהרה במסגד בעיר והגיע לחניון בניין ברחוב כצנלסון במטרה לבצע פיגוע דקירה.

לפי כתב האישום, סעדה התקרב לקנינו, שהייתה עם כיסוי ראש, וכשהבין שהיא יהודייה הוא ניגש אליה, רדף אחריה ודקר אותה כשהוא צועק משפט דתי בערבית. לאחר שזעקה לעזרה, נמלט הנאשם מהמקום והותיר את הסכין על הרצפה. למחרת, הוא נתפס על ידי כוחות הביטחון במזרח ירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
שב"כ: דקירת מנהלת בית הספר בלוד התבצעה על רקע לאומני
מנהלת בית ספר נדקרה בלוד בידי פורץ מכוניות; מצבה בינוני
לאחר הרצח בלוד ובראמה: מחאה על "טבח נשים בחברה הערבית"

הנאשם מאלכ באסם אסמאעיל סעדה שדקר אישה בלוד, בדיון להארכת מעצרו, 7 באפריל 2017. אבי כהן
"ביצע את המעשה מתוך להט לאומני". סעדה/אבי כהן

בשבוע שעבר הודיע שב"כ כי בחקירת הנאשם עלה כי הוא ביצע את הפיגוע כיוון ש"מאס בחייו". "מדובר במקרה נוסף שבו פלסטיני בוחר לבצע פיגוע טרור כפתרון למצוקותיו האישיות", נמסר.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד שירה סוכצקי כפיר כי נגד הנאשם קיימת עילת מעצר, בין היתר, "שכן לאור חומרת, טיב ואופי מעשיו הברוטאליים, והלהט הלאומני דתי על רקעו ביצעם, קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון הציבור". פרקליטות מחוז מרכז ביקשה את המשך מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רויטל קנינו שנדקרה בלוד על ידי פורץ מכוניות, מרץ 2017. פייסבוק, צילום מסך
נפצעה באורח קל בלבד. קנינו/צילום מסך, פייסבוק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully