וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: קריסת העץ שהובילה למותה של האישה בכפר סבא

6.4.2017 / 9:56

סרטון מצלמות האבטחה מבית קפה בעיר מתעד את נפילת העץ ברחוב רוטשילד, שהוביל למותה של נינה בורודצקי, תושבת כפר סבא. לטענת העירייה, היא נהרגה מפגיעת שנאי שנמשך על ידי עץ הפיקוס ופגע בראשה

קפה לנדוור רוטשילד בכפר סבא

סרטון האבטחה מקריסת העץ אתמול (רביעי) בכפר סבא פורסם הבוקר, יממה לאחר המקרה שהוביל למותה של נינה בורודצקי, תושבת העיר שהייתה בת 65 במותה. עץ הפיקוס שקרס משך אחריו שנאי של חברת החשמל, שפגע בראשה של בורודצקי והוביל למותה. היא תובא למנוחות היום ב-14:00 בבית העלמין פרדס חיים בעיר.

בסרטון, ממצלמות האבטחה של בית הקפה לנדוור ברחוב רוטשילד בעיר, נראים שלושה לקוחות יושבים ומשוחחים ביניהם, כשלפתע הם מבחינים בפיצוץ קטן, ונמלטים כשהעץ קורס עליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העץ נופל על יושבי בית הקפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העץ קרס בפינת הרחובות המייסדים ורוטשילד סמוך לשעה 10:00. הוא פגע בבורודצקי, שחלפה ברחוב, ובשתי מכוניות שהיו ריקות מאדם. גבר כבן 60 שישב ברכב סמוך למקום שבו קרס העץ, לקה בחרדה.

בעיריית כפר סבא הגדירו את המקרה "אירועי טרגי שנגרם כתוצאה מכוח עליון", ומסרו כי העץ עבר בדיקה במסגרת סקר עצים שהתקיים במהלך השבועיים האחרונים על ידי גורמי מקצוע מוסמכים ונמצא בריא וללא כל סימנים מחשידים. "לא היה שום אמצעי טכנולוגי או אחר שהיה יכול לצפות את נפילת העץ", נאמר בתגובת העירייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יושבי בית הקפה נמלטים מקריסת העץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
עץ קרס פגע באישה כבת 65 ברחוב המייסדים, כפר סבא. 5 באפריל 2017. מד"א
"אירועי טרגי שנגרם כתוצאה מכוח עליון"/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully