וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני חשודים במעורבות בקטטה ההמונית בין ארגוני פשיעה ברמת גן

4.4.2017 / 16:31

חוקרי היאחב"ל עצרו את שני המעורבים בהסתמך על תיעוד התגרה, שנערכה בגן ציבורי בפברואר האחרון. במהלך הקטטה, במעורבות של יותר מ-20 בני אדם השייכים לשני ארגוני פשיעה, נדקר מאבטחו של העבריין יוסי הררי

עריכה: יאיר דניאל

חוקרי היאחב"ל עצרו היום (שלישי) שני חשודים במעורבות בקטטה ההמונית בחודש בפברואר בגן ציבורי ברמת גן. השניים, תושבי המרכז, חשודים בעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע. במהלך היום יובאו השנים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

במהלך הקטטה, שבה השתתפו יותר מ-20 בני אדם, נדקר ונפצע באורח בינוני עד קשה מאבטחו של יוסי הררי, שארגונו השתתף בקטטה. תיעוד התגרה פורסם ימים ספורים לאחר ההתרחשות ועורר הדים רבים. בעקבות פרסום הסרטון, הצליחו חוקרי היאחב"ל לאתר את שני המעורבים שנעצרו. המשטרה מתכוננת למעצרים נוספים.

אחרי הקטטה, נטען כי היא משקפת מחדל חמור בפעילות המודיעינית של משטרת תל אביב ויחידת יאחב"ל. זאת, בשל העובדה ששני הארגונים שהיו מעורבים בקטטה היו אמורים להימצא תחת פיקוח המודיעין המשטרתי. לכן, כשעשרות מאנשי ארגוני הפשיעה מגיעים למפגש מתוכנן, המשטרה הייתה אמורה לדעת על קיומו ולהיערך אליו מבצעית.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
העבריין עמיר מולנר חקר את קצין המשטרה לשעבר: "לא כאן לנקום"
"תירה בו, הנה הסכין": שוטרי מג"ב הואשמו בתקיפת אדם שנחשד כמחבל
הקצינה שהתלוננה על הטרדה מינית תובעת את אלשיך: "קרא לי עבריינית"

תיעוד: מאבטח של עבריין מוכר נפצע בקטטה מרובת בשכונת רמת עמידר. מערכת וואלה! NEWS
הסרטון שיקף מחדל משטרתי. תיעוד הקטטה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully