וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השחרורים קיצרה את עונשו של הרב ברלנד, הפרקליטות תערער

3.4.2017 / 22:41

עונשו של מנהיג קהילת שובו בנים שהורשע בעבירות מין ותקיפה יקוצר בשליש, אך השחרור עוכב בשבוע לצורך הגשת הערעור. ברלנד, הלוקה בגידול סרטני, ישתחרר למלונית הסמוכה לבית החולים הדסה עין כרם וישהה שם בתנאי מעצר בית

צלמים זמניים מורשים

ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט אישרה היום (שני) את בקשת השחרור המוקדם של הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת שובו בנים שהורשע בביצוע עבירות מין ותקיפה. לבקשת הפרקליטות, ביצוע ההחלטה עוכב בשבוע, עד יום שני הבא, לצורך הגשת ערעור על ההחלטה.

בהחלטה נקבע כי הרב ברלנד בן ה-79, הסובל מגידול סרטני, ישוחרר למלונית הסמוכה לבית החולים הדסה עין כרם, בשל מצבו הרפואי. הוא ישהה שם בתנאי מעצר בית, גם במהלך חג הפסח, עד לדיון מעקב בעניינו של ועדת השחרורים ב-20 באפריל. הוא לא יורשה לצאת מהארץ עד חודש אוקטובר הקרוב.

הרב אליעזר ברלנד, דיון בערעור בנוגע להמשך מעצרו. בית המשפט המחוזי ירושלים. 1 באוגוסט 2016. הלל מאיר, תצפית TPS
הרב ברלנד בבית המשפט/תצפית TPS, הלל מאיר

בדיון יידרש הרב להציג לוועדה את לוח המפגשים שבהם ייטול חלק במסגרת תכנית השיקום שהוכנה לו. לפי החלטה הוועדה, על ברלנד "להוכיח כי נקט בכל האמצעים הדרושים עליהם סוכם עמו במהלך הדיון לפיהם יובטח שלומם של כל המתלוננים בפרשה זו באופן שלא יאונה להם כל רע מעתה ועד עולם".

הרב מרצה עונש של 18 חודשי מאסר, לאחר שהודה והורשע בשתי עבירות של מעשה מגונה ובעבירת תקיפה שביצע בנשים שהגיעו אליו לקבלץ יעוץ במסגרת הסדר טיעון. הוא שב לארץ בחודש יולי האחרון, לאחר שנמלט ברחבי העולם במשך למעלה משלוש שנים. חלק מעונשו נוכה בחודשי המאסר שריצה בדרום אפריקה לפני הסגרתו לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully