וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש 531 נפתח לפנות בוקר לתנועה: "חגיגה תחבורתית עבור השרון"

4.4.2017 / 4:00

30 ק"מ של כבישים, 11 מחלפים, 36 גשרים ומעברים: אחד הפרויקטים הגדולים בארץ בשנים האחרונות נחנך ויחבר את אזור השרון עם גוש דן. גם המשך כביש 20 נפתח, והוא יתחבר לכביש 2 במחלף שפיים

צילום: משרד התחבורה, עריכה: ורד לידני

(בווידאו: פתיחת הקטע הקודם בכביש 531)

מחלף רעננה דרום בכביש 531 נפתח לפנות בוקר (שלישי) לתנועה בשני הכיוונים, יחד עם החיבור של נתיבי איילון, כביש 20, לכביש 2 במחלף שפיים. קטע הכביש החדש, המאפשר נסיעה רציפה באזור השרון ללא רמזורים מכביש 2 עד כביש 6, כולל 12 מחלפים חדשים המיועדים להקל את עומס התנועה באזור. התנועה במקום תתאפשר החל מ-4:00.

הפרויקט הוא אחד ממיזמי התשתית הגדולים והמורכבים שנבנו בישראל בשנים האחרונות, והיקף ההשקעה בו נאמד בכ-4.6 מיליארד שקל. הוא כולל בניית כבישים באורך 30 קילומטר, 11 מחלפים, 36 גשרים ומעברים עיליים ותחתיים. בחודש דצמבר נפתח הקטע המחבר בין כביש 2 ל-4, וכעת נחנך הקטע המחבר בין כביש 4 ל-6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מחלף רעננה החדש דרך כביש 531. נתיבי ישראל, אתר רשמי
קטע הכביש החדש שנפתח לפנות בוקר/אתר רשמי, נתיבי ישראל

שר התחבורה ישראל כץ אמר כי הכביש יקל באופן משמעותי על הנהגים ויפחית את גודש התנועה באזור השרון: "531 הוא הרבה יותר מכביש, מדובר במערכת תחבורה משולבת הכוללת גם מסילת רכבת חשמלית ושלוש תחנות רכבת חדשות. מאות אלפי נהגים שבעבר נאלצו לחצות אזורים עירונים, צפופים, נוסעים מהר בבטחה בכביש החדש הכולל 12 מחלפים המבטיחים תנועה זורמת ללא רמזורים".

מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ, הוסיף: "ביד חזקה ובזרוע נטויה אנו ממשים את מה שנראה כחלום עד לפני מספר שנים: האפשרות לחצות את השרון ממערב למזרח והפוך. פתיחת המקטע היא חגיגה תחבורתית של ממש עבורנו ועבור תושבי השרון".

בשבוע שעבר פורסמו הדוחות הכספיים של חברת נתיבי ישראל (מע"צ לשעבר), שהצביעו על "הסרת החולשות המהותיות של החברה", כך לפי דוח של המבקר החיצוני. בין הפרויקטים שעשויים להגיע לסיומם בשנה הקרובה: כביש 1, כביש 3 ומסילת הרכבת בין כרמיאל לתל אביב.

(עדכון ראשון: 20:59)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
חנוכת כביש 531 מחלף רעננה לשני הכיוונים 3 באפריל 2017. דוברות נתיבי ישראל, מערכת וואלה! NEWS
טקס חנוכת הכביש, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, דוברות נתיבי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully