וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטר שחיסל את המחבל בי-ם: "הוא קפץ עליי עם הסכין - ואז יריתי"

2.4.2017 / 0:28

רס"ר א', שנפצע באורח קל בעימות עם הפלסטיני בעיר העתיקה בירושלים, סיפר: "שאלתי את האנשים לאן הוא ברח, והם הצביעו על בניין מגורים. פתחתי במרדף". עוד שני צעירים נפצעו באורח קל

דוברות המשטרה (מג"ב)

רס"ר א', לוחם משמר הגבול שנפצע אתול (שבת) באורח קל בפיגוע בירושלים וירה במחבל למוות, שחזר את האירוע מבית החולים. "שאלתי את האנשים לאן הוא ברח והם הצביעו על בניין מגורים", אמר. "פתחתי במרדף ובסריקות ונכנסתי לבית. המחבל לפתע קפץ עליי עם הסכין. יריתי לעברו כמה כדורים ונטרלתי אותו".

במשמר הגבול הוסיפו כי הכוח פעל בנחישות וחתר למגע תוך מרדף אחר מחבל חמוש שהסתיים בנטרולו. "מקצועיותם של הלוחמים ופעילותם המהירה הביאו לסיום מהיר של האירוע ולמניעת המשך פגיעה בחפים מפשע", נמסר.

עוד בוואלה! NEWS:
משוחרר הלינץ' ברמאללה חזר למשפחתו רפיח: "לא הרגתי אף אחד"
ההפתעה הקטלנית שמכין צה"ל לציידי הטנקים של חיזבאללה
חיילים מנעו מחקלאי פלסטיני לעבד אדמתו: "צה"ל ממלא הוראות המתנחלים"

פיגוע דקירה בשער שכם בירושלים, מרץ 2017. רויטרס
זירת האירוע, היום/רויטרס

האירוע החל בשבת אחר הצהריים, כשהמחבל, בן 17 מאזור שכם, הגיע לעיר העתיקה בירושלים ודקר שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם ופצע אותם קל. לאחר מכן החל להימלט, וזוהה על ידי כוח משטרה ומג"ב שרדפו אחריו. בעימות עם השוטרים נפצע רס"ר א' וחוסל המחבל.

פרמדיק מד"א אורי צחי שטיפל בפצועים סיפר: "הפצועים שנדקרו קיבלו טיפול רפואי ראשוני במקום האירוע על ידי כונני מד"א והוצאו מהעיר העתיקה לשטח הכותל בטרקטורון מד"א כשהם בהכרה מלאה וסובלים מדקירות בגפיים ובפלג גופם העליון. הם היו במצב בינוני וקל ופונו במהירות לבתי החולים בעיר תוך כדי המשך טיפול כשמצבם יציב".

(עדכון ראשון: 20:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully