וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כהן מכולנו: "התאגיד לא מעניין את המצביעים"; ביטן: "להגביל העיתונות"

ב"שבתרבות" בבאר שבע הבהיר שר הכלכלה אלי כהן כי "התקשורת בישראל חופשית", בעוד יו"ר הקואליציה ביטן אמר באירוע אחר כי "לא צריכים לתמוך בתקשורת באופן עיוור". יו"ר האופוזיציה הרצוג: "לנתניהו יש אובססיה חולנית עם התאגיד"

צלמים זמניים מורשים

"התאגיד לא מעניין את עם ישראל או את המצביעים שלנו. אותנו מעניין לעסוק בנושאים שחשובים לציבור" – כך אמר הבוקר (שבת) שר הכלכלה אלי כהן (כולנו) באירוע שבתרבות בבאר שבע. לטענתו, שר האוצר משה כחלון, ראש מפלגתו, "אינו מעוניין להיות ראש ממשלה".

לדבריו של כהן התפרצו עשרות מעובדי חיפה כימיקלים, שקראו לו ולכחלון למצוא פתרון מידי למניעת פיטורי 1,500 עובדי החברה. "איך השר כחלון יכול לקרוא לעצמו חברתי ולתת יד לזרוק לרחוב 1,500 משפחות בדימונה ערב חג הפסח?", צעקו העובדים.

באירוע, שנערך בהנחיית רועי כץ, דיבר גם ראש האופוזיציה יצחק הרצוג, שאמר כי "הקואליציה נמצאת לקראת שבירה. אני מעריך שבשנה הקרובה נלך לבחירות. לדבריו, "האופציה של ממשלה חלופית קיימת, בועטת, נושמת ותחכה להזדמנות הבאה שתפתח בזמן הקרוב מאוד. מה שקורה עכשיו זה ברור. הקואליציה הפנימית של נתניהו נסדקת בצורה משמעותית. הוא מאבד את היכולת להחזיק את הקואליציה וכל מי שמכיר את הפוליטיקה הישראלית יודע שהיא בדרך לפירוק".

עוד בוואלה! NEWS:
הרצוג: "נתניהו הכניס במערכת הפוליטית וירוס לא רציונאלי שגובל בטירוף"
נתניהו: כבר הלכתי לבחירות על "ישראל היום"; כחלון: אתה לא מפחיד אותי
מקרה חמישי החודש: גבר חשוד שאיים לשרוף רופאה בקופת חולים ביהוד

שר הכלכלה אלי כהן: "התאגיד לא מעניין את העם". טוויטר, צילום מסך
"כחלון לא מעוניין להיות ראש ממשלה". כהן, היום/צילום מסך, טוויטר

בהתייחס למשבר התאגיד אמר כי "לא הייתי מספיד אותו כל כך מהר, נתניהו עשה מעשה שלא ייעשה. זו אובססיה חולנית. שיבוא לכיכר רבין להתמקד בשביתת הנכים בישראל שרעבים ללחם, נושא חשוב שהוא לא מקדיש לו רבע דקה. לגאולה אבן הוא כן מקדיש".

יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שנכח באירוע שבתרבות ברמת ישי, אמר בהקשר התאגיד כי "לא צריכים לתמוך בתקשורת באופן עיוור, מה שקורה בתאגיד זה לא פשוט. עיתונאי צריך להפנים שהוא לא הדמוקרטיה. אם הוא חושב שהוא הדמוקרטיה אז יש לנו בעיה עם זה. צריך להגביל את העיתונות כך שהם יסקרו אמת מצד אחד, אך לא יחשבו שהם הדמוקרטיה הישראלית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ב"שבתרבות" בבאר שבע, 1 באפריל 2017. דובר עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
"לא הייתי מספיד את התאגיד כל כך מהר". הרצוג, היום/מערכת וואלה! NEWS, דובר עיריית באר שבע

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, אמרה ברמת ישי כי "פשרת התאגיד של נתניהו וכחלון היא פשרה רקובה. "האובססיה של נתניהו לשליטה פוליטית בשידורי החדשות תהפוך את התקשורת לצייתנית וממושטרת, ואת העיתונות מכלב השמירה של הדמוקרטיה לפודל". לדבריה, "המשמעות של הקמת חטיבת חדשות מושהית היא שחרב הסגירה תמשיך להיות מונפת מעל התאגיד ורשות השידור. במצב הזה, העיתונאים ידעו מי באמת מחזיק את היד על השאלטר ובמי המשכורת שלהם תלויה.

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) טען כי "זה לא התאגיד שמטריד את נתניהו, אלא הבריחה מכלא מעשיהו. הוא עושה הכול כדי שהתקשורת תתעסק בעתידה במקום שהתקשורת תתעסק בעתידו וההתפתחויות בחקירות".

ח"כ עמר בר-לב (המחנה הציוני) גינה גם הוא את נתניהו בשבתרבות בגן רווה וטען כי "נתניהו עשה לכחלון שבוע נעים בגב, עד שהוא נרדם והתעורר עם סכין שננעצה היטב בעמוד השדרה שלו. מעניין שביבי לא חשב על המשפחות של עובדי רשות השידור כשהוא קרא להם חמאסניקים. גם הם יתעוררו ויבינו שהם לא יותר מעוד גשר שהוא מסדר לעצמו כדי לעבור את תהום החקירות".

דוד ביטן: "העיתונות צריכה להיות מוגבלת". מתנ"ס רמת ישי, מערכת וואלה! NEWS
"העיתונות צריכה להיות מוגבלת". ביטן/מערכת וואלה! NEWS, מתנ"ס רמת ישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully