וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה חמישי החודש: גבר חשוד שאיים לשרוף רופאה בקופת חולים ביהוד

1.4.2017 / 11:47

תושב יהוד בן 43 שהגיע לקופת החולים בעיר התפרץ לחדרה של רופאה במקום וביקש לקבל כדורים. לאחר שהתבקש להמתין, איים להצית אותה ואת הסניף. בתום סריקות אחריו הוא נעצר, ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו

ערוץ 10

(בווידאו: רצח האחות טובה קררו בקופת החולים בחולון, בחודש שעבר)

תושב יהוד בן 43 נעצר אתמול (שישי) בחשד שאיים על רופאה בקופת חולים ביהוד. על פי החשד, הגבר נכנס לחדר הרופאה בעת שטיפלה במטופל אחר וביקש כדורים. לאחר שביקשה שימתין עד שתסיים עם המטופל הנוכחי, החל לצעוק ולאיים שיצית אותה ואת הסניף. שוטרים שנקראו למקום ערכו סריקות אחר החשוד, שבסופן איתרו אותו בביתו שבעיר ועצרו אותו. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

מדובר במקרה נוסף המצטרף לסדרת אירועים דומים, בהם נעצרו מטופלים בבתי חולים לאחר שאיימו לתקוף את הצוות הרפואי. שיאם של האירועים היה בהצתת האחות טובה קררו בחולון למוות לפני כשבועיים. השבוע תקף מטופל בשנות ה-50 לחייו אחות במרכז לרפואה דחופה בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב. המטופל קילל את האחות, איים עליה וזרק עליה מסך מחשב. צוותי הביטחון שהוזעקו למקום עצרו את המטופל, שהועבר לחקירה במשטרה.

עוד בוואלה! NEWS:
בתה של האחות שהוצתה למוות בקופת חולים: "כל עם ישראל מחבק אותנו"
שוב אלימות כלפי צוות רפואי: מטופל זרק מחשב על אחות באסף הרופא
אב לתינוק איים על אחות בבית החולים אסף הרופא – ונעצר

סניף של קופת החולים כללית נפתח מחדש לאחר שמטופל הצית את האחות טובה קררו, 19 במרץ 2017. טל אנגלנדר
השוטרים איתרו את החשוד בביתו ולקחו אותו לחקירה/טל אנגלנדר

כמה ימים קודם לכן, נעצר אב לפג לאחר שאיים על אחות באסף הרופא, שביקשה ממנו שלא לגעת בילדו הפג בשל סיבה רפואית. בתגובה, התרעם האב על האיסור ולחש לאשתו "שמעת על המקרה ששרפו אחות בחולון?". בבית החולים איכילוב, נעצרו שני בני משפחה לפני כשבועיים לאחר שהתפרעו במקום.

"אני מרגישה רק עצבות גדולה. חשבתי שהרצח של האחות טובה קררו ישנה משהו והזעזוע העמוק ירגיע אותנו כחברה – והנה זה קרה שוב. וכנראה גם ימשיך לקרות", תיארה דלית בר, האחות שהותקפה עם מסך מחשב בבית החולים אסף הרופא, את תחושותיה.

עצרת מחאה והזדהות בעקבות רצח טובה קררו, המרכז הרפואי אסף הרופא. 15 במרץ 2017. ליעד אביאל דובר אסף הרופא, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת עובדי אסף הרופא לאחר רצח האחות טובה קררו, לפני כשבועיים/מערכת וואלה! NEWS, ליעד אביאל דובר אסף הרופא

נופר, בתה של האחות קררו, שהוצתה למוות, שיגרה השבוע מכתב לשר החינוך נפתלי בנט ובו התריעה מפני התגברות גל האלימות נגד נותני השירותים הציבוריים. "הרצח הבא הוא רק עניין של זמן", כתבה קררו-אסולין, "הבעיה היא ממש לא רק במערכת הבריאות, אלא גם בדואר, בבנקים ובמערכת החינוך. מורים הם שק החבטות של הורים וילדיהם, הם סופגים קללות ואיומים וגם 'סתם זלזול' על בסיס יומי".

לדבריה, "אפשר לשנות, אפשר להשפיע, הדרך לעשות זאת היא באמצעות התערבות בבתי הספר, באמצעות פנייה אל דור העתיד שלנו. קשה מאוד לשנות חשיבה והתנהגות של אנשים מבוגרים אבל בקרב הילדים במדינה יכולת ההשפעה היא רחבה הרבה יותר".

החשוד בהצתת קררו הוא אשר פרג', בן 77 שהיה מטופל בקופת החולים. על פי החשד, הוא שפך עליה חומר דליק והבעיר אש בקרבתה ובכך גרם למותה. הוא נעצר ביום המעשה ומאז הוארך מעצרו כמה פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully