וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב לתינוק איים על אחות בבית החולים אסף הרופא – ונעצר

לפי החשד, האב ששהה במחלקת הפגים עם אשתו, זעם על כך שנאסר עליו לגעת בבנו הפג בשל סיבה רפואית והשתמש כאיום באירוע בו הוצתה האחות טובה קררו על ידי מטופל. מנהל בית החולים: "לא ניתן לטרגדיה בחולון לחזור בשנית"

צילום: צלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז ושניר דבוש

(בווידאו: אדם הלוקה בנפשו הצית למוות אחות בקופת חולים בחולון, בשבוע שעבר)

אב לפג נעצר בסוף השבוע האחרון לאחר שאיים על אחות בבית החולים אסף הרופא. כמו כן, נאסר עליו להיכנס למחלקת הפגים בבית החולים במשך שבועיים. האחות ביקשה מהאב שלא לגעת בילדו הפג בשל סיבה רפואית, וזה התרעם בתגובה על האיסור ולחש לאשתו בתגובה "שמעת על המקרה ששרפו אחות בחולון?".

האחות, שטענה כי חשה מאויימת על ידי האב, קראה לאחראית המשמרת והזמינה את המאבטחים. בהמשך, מנהל מחלקת הביטחון אסף ויסלר והנהלת המרכז הרפואי דרשו לערב את המשטרה בפרטי המקרה, שחקרה את הבעל בביתו. "הנהלת המרכז הרפואי תגלה אפס סבלנות כלפי איומים על עובדיה", הדגיש ד"ר בני דוידזון, מנהל בית החולים. "לא ניתן לטרגדיה הנוראית הטרייה של משפחת קררו לחזור בשנית. אני קורא מכאן לגורמי האכיפה לפעול ביד קשה כלפי כל אלימות באשר היא" .

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: מפקד במערך ההגנה האווירית של סוריה נהרג בתקיפת מל"ט ישראלי
בנט מגבש פשרה: תאגיד השידור יוקם - אך הפיקוח עליו יוחמר
ראש הסגל של נתניהו יצא לשיחות בבית הלבן על הבנייה בהתנחלויות

עצרת מחאה והזדהות בעקבות רצח טובה קררו, המרכז הרפואי אסף הרופא. 15 במרץ 2017. ליעד אביאל דובר אסף הרופא, מערכת וואלה! NEWS
עובדי אסף הרופא הפגינו בעקבות מותה של טובה קררו, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, ליעד אביאל דובר אסף הרופא

התקרית אירעה כמה ימים לאחר מותה של האחות טובה קררו, שהוצתה על ידי מטופל בקופת חולים בחולון ועוררה סערה וחשש בקרב עובדי מערכת הבריאות. בתגובה לאירוע, הפגינו עובדי אסף הרופא במחאה על האלימות המופנית כלפיהם מצד מטופלים.

אילנה כהן, יו"ר ארגון האחיות בישראל, אמרה לוואלה! NEWS בשבוע שעבר כי "כל עניין האלימות נהפך למובן מאליו. אלימות באופן כללי, וכלפי הצוות הרפואי בפרט. זו לא הפעם הראשונה שמפגינים אלימות כלפי צוות רפואי. מדי שנה זה קורה במרפאות, בחדרי המיון ובבתי החולים. כשמישהו לא מרוצה מהטיפול, הוא תוקף. לצערי הרב, הגיעו אלינו המון פניות מאחיות. אנחנו מעבירים אותן למשרד הבריאות, אך לא מקבלים פתרונות".

תינוק מאושפז בבית חולים. ShutterStock
האב זעם על כך שנאסר עליו לגעת בבנו הפג מסיבות רפואיות/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully