וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנות מאסר לתושב הצפון שהתחזה לקצין ונהג להונות נשים

30.3.2017 / 23:12

רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין בן 34 הורשע בהונאת ארבע נשים תושבות הדרום להן אמר כי הוא בעל דרגה בכירה בצבא, מקושר עם צמרת מערכת הביטחון ונפצע במבצע "צוק איתן". הוא הורשע במסגרת עסקת טיעון וישלם פיצויים לנפגעות

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
התחזה לקצין צה"ל וללוחם שייטת/ShutterStock

37 חודשי מאסר נגזרו היום (חמישי) על רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין בן 34 ואסיר לשעבר, שהתחזה לקצין צה"ל במטרה ליצור קשר עם נשים באזור הדרום. מזרחי הורשע בכך שביקש לרקום איתן מערכות יחסים ולגנוב מהן כסף וחפצים יקרי ערך אחרים. מזרחי הורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וגניבה. מזרחי ריצה בעבר עונשי מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, והשתחרר ממאסרו האחרון בתחילת השנה הנוכחית.

על פי פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בבאר שבע, יצר מזרחי קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובדואר האלקטרוני עם ארבע נשים מאזור הדרום והציג את עצמו כאדם בשם "רותם קרני", רב-סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע "צוק איתן". מזרחי החל לקיים קשר אינטימי עם הנשים, טען כי הוא ממתין לקבלת דרגת סגן-אלוף בצה"ל וכן לתפקיד במערכת הביטחון, ואף הציע לשתיים מהן להינשא לו.

עוד בוואלה! NEWS:
העסקה יצאה לדרך: גופת אחיו של קים הוחזרה - תמורת השבת אזרחים
הקבינט אישר הקמת התנחלות חדשה למפוני עמונה בעמק שילה
הפתעה ליד הבית: תושב הגליל יצא לטיול - וגילה מערת נטיפים מרהיבה

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
טען כי הוא ממתין לקבלת דרגת סגן אלוף בצה"ל. בית משפט השלום בבאר שבע/שי מכלוף

אחת הנשים החלה בשלב מסוים לחשוד כי מזרחי אינו דובר אמת וביקשה לנתק אתו את הקשר. על פי פסק הדין לפני שעזב את ביתה, לקח עמו את מכשיר המיני אייפד שלה.

במקרה אחר טען מזרחי בפני אחת המתלוננות כי אחותו מאושפזת בבית חולים במרכז הארץ ומקבלת טיפולים למחלת הסרטן. זאת, כדי לשכנעה שתאפשר לו ללון אצלה, בטענה שכך יהיה קרוב יותר אל אחותו מאשר אם ישן בביתו שבצפון. בכתב האישום תואר כי הוא גנב מאמה של המתלוננת כסף מזומן בסך של כאלף שקלים והמתלוננת עצמה כמאה יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully