וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה שקד: "עידן נתניהו הגיע לסיומו? ימים יגידו"

28.3.2017 / 11:02

שרת המשפטים התייחסה בכנס "אור ירוק" למשבר בקואליציה ולאפשרות שהוא יביא להקדמת הבחירות, שבהן יוחלף ראש הממשלה: "אי אפשר לדעת היכן נהיה בעתיד". ארדן על סערת התאגיד: "לא חושב שאנחנו בדרך לבחירות"

צילום: שלומי גבאי

השר גלעד ארדן התייחס הבוקר (שלישי) לסערת משבר תאגיד השידור הציבורי, ואמר כי "להערכתי לא יהיו בחירות". זוהי התייחסות ראשונה של השר לביטחון פנים למשבר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון, ואת ההתבטאות הקצרה אמר בכנס "אור ירוק" בקריית שדה התעופה. בשאר דבריו התייחס השר להקמת יחידה שתאכוף כלי רכב כבדים, לאור מעורבותם הגבוהה בתאונות דרכים.

שרת המשפטים איילת שקד שהשתתפה גם היא בכנס אמרה כי "אני חושבת שהבחירות עוד רחוקות, הממשלה חזקה, טובה ותאריך ימים". על השאלה אם עידן נתניהו קרוב לסיום אמרה כי "הנבואה ניתנה לשוטים בפוליטיקה. אנחנו יודעים איפה אנו נמצאים עכשיו, ואי אפשר לדעת היכן נהיה בעתיד". עם זאת, אמרה שקד כי "משבר התאגיד פתיר, והפערים בין השר משה כחלון לראש הממשלה לא גדולים. זה לא נושא ששווה ללכת עליו לבחירות".

עוד בוואלה! NEWS:
שגרירת ארה"ב באו"ם: "ההתנגחות בישראל - פשוט מגוחכת"
בנט הודיע: מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב ימונה למנכ"ל משרד החינוך

שרת המשפטים: "התאגיד הוא לא נושא ששווה בשבילו לגרור את המדינה לבחירות". שלומי גבאי
מעריכה כי לא יהיו בחירות. איילת שקד/שלומי גבאי

שר התחבורה ישראל כץ אמור היה לשאת דברים בכנס, אולם החליט להחרימו, והסביר כי אין בכוונתו לקיים כל קשר עם הארגון, "בשל העובדה ש'אור ירוק' הפך לגוף פוליטי לכל דבר, שתפקידו לנגח את הממשלה ואת משרד התחבורה בפרט, תוך שימוש בנתונים שקריים והתעלמות מוחלטת מהעובדות. זאת, תוך שיתוף פעולה עם גורמים עסקיים בעלי עניין", נמסר מלשכתו.

אתמול תקף שר הביטחון לשעבר משה יעלון את התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוגיית השידור הציבורי, ואמר: "עד כדי כך השלטון חושש מביקורת? עד כדי כך אתה חלש?". במפגש עם צמרת הבורסה ליהלומים, האשים יעלון כי "הממשלה רוצה לשלוט בגוף שיקום, היא רוצה למנות את האנשים שישדרו ויגידו רק את מה שהיא רוצה לשמוע, שיהיו 'יסמנים'".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
השר לביטחון הפנים גלעד ארדן בכנס אור ירוק. 28 במרץ 2017. באדיבות אור ירוק, מערכת וואלה! NEWS
העריך שהבחירות לא יוקדמו. ארדן/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות אור ירוק

יעלון מתח ביקורת על "ההתנפלות על בית המשפט ועל התקשורת, הבלמים והאיזונים: אני שומע שרים או שרה או ח"כ אומרים 'אנחנו צריכים לשלוט בתקשורת'. אפילו ארדואן לא אומר את זה – הוא אמנם עושה את זה, אבל לא אומר את זה. תפקידה של תקשורת להיות ביקורתית, אבל ברגע שמשמיעים משהו אתה 'שמאלני', זה הזוי".

שר הביטחון לשעבר הוסיף כי "ראש הממשלה כבר סידר לעצמו פריימריז לקראת הבחירות של נובמבר 2019. עד נובמבר 2019 לא יהיו פריימריז בליכוד. אני הצטרפתי לליכוד ששלטון החוק היה בראש מעיניו. ב-2009 היו שם בני בגין, דן מרידור, מיכאל איתן, רובי ריבלין ועוד הרבה אנשים טובים שעבורם שלטון החוק היה מובן מאליו. אחרי הבחירות האחרונות בסיעת הליכוד חוץ מבגין וממני כל השאר חושבים ששלטון החוק הוא בהמלצה".

משה יעלון בשבת תרבות בתל אביב 04 מרץ 2017. אבי כהן
תוקף את נתניהו. משה יעלון/אבי כהן

אבי נאור, מייסד ויו"ר עמותת "אור ירוק" קר לשר התחבורה כץ להתפטר וכינה את היעדרותו מהכנס "בריחה מאחריות תוך הפקרת הציבור בחזית כל כך מדממת". נאור כינה את דבריו של כץ על העמותה לא ענייניים ואמר כי "אין שר האחראי לבטיחות בדרכים במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully