וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הודיע: מנכ"ל אור ירוק שמואל אבואב ימונה למנכ"ל משרד החינוך

21.2.2017 / 19:26

מינוי אבואב ממתין לאישורים בטרם ייכנס לתוקף בחודש הבא. אבואב מכהן כיו"ר קרן נאור, הפועלת בין היתר לצמצום הקטל בכבישים. בעבר כבר שימש מנכ"ל משרד החינוך וליווה את שיקום המערכת אחרי מלחמת לבנון השנייה

שמואל אבואב בכנס עמותת אור ירוק. צילום: אור ירוק, צילום מסך
היה שותף לגיבוש רפורמת "אופק חדש" בבתי הספר היסודיים. אבואב/צילום מסך, צילום: אור ירוק

שר החינוך נפתלי בנט הודיע היום (שלישי) על החלטתו למנות את שמואל אבואב לתפקיד מנכ"ל משרד החינוך. בהתאם לנוהל, יביא השר בנט את המינוי לאישור הוועדה בראשות נציב שירות המדינה ולאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב. אחרי האישור, ייכנס לתוקף מינויו של אבואב החל מ-20 במרץ.

אבואב מכהן בשנים האחרונות בתפקיד יו"ר קרן נאור, שמפעילה פרויקטים חברתיים רבים ומגוונים. בין היתר, בתחומי המאבק בקטל בדרכים באמצעות עמותת אור ירוק, שאבואב משמש המנכ"ל שלה, שיפור מצבה של אוכלוסיית הילדים והנוער בסיכון בישראל וליווי ותמיכה לעיירות הפיתוח והפריפריה. לאבואב ניסיון בתחום השירות הציבורי. הוא כיהן בתפקיד מנכ"ל משרד החינוך בשנת 2007 וליווה את שיקום מערכת החינוך בצפון לאחר מלחמת לבנון השנייה. כמו כן, היה אבואב שותף בגיבושה של הרפורמה בבתי הספר היסודיים "אופק חדש".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
כלא אזרחי, הקלה בעונש או פנייה לנשיא: מה הצעד הבא של אזריה?
כהן ולוי בראש הרשימה: מהם שמות המשפחה הכי נפוצים בישראל?
טראמפ על רקע השחתת הקברים: "אנטישמיות היא דבר נורא"

לפני כניסתו למערכת החינוך, כיהן אבואב בתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, בשנים 2005 ו-2006. במסגרת תפקידו זה הוא עסק בתכנון, פיתוח ובנייה של יחידות דיור, טיפול באוכלוסיות חלשות ובקידום הדיור הציבורי. במשך 15 שנים הוא כיהן כראש המועצה המקומית קריית טבעון. על פעילותו בתפקיד זה זכה אבואב במשך תשע שנים ברציפות בפרס ניהול כספי תקין מטעם משרד הפנים.

לצד תפקידים אלה, כיהן אבואב כיו"ר ועדת המנכ"לים של משרדי ממשלה לטיפול בנושא יוצאי הקהילה האתיופית, יו"ר ועדת החינוך של השלטון המקומי, יו"ר המכון לפיתוח מבני חינוך ורווחה ויו"ר עמותת אל סם. לאבואב תואר שני בתחום מנהל השלטון המקומי מטעם אוניברסיטת חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully