וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונג קונג: המדרגות הנעות שינו כיוון במפתיע – 18 נפגעו

המשטרה המקומית מסרה כי אדם אחד פונה מהזירה במרכז קניות יוקרתי באורח אנוש, כשהוא סובל מפגיעת ראש. לדברי עדי ראייה, גרם המדרגות החל לפתע לפעול בכיוון ההפוך ו"במהירות כפולה"

עריכה:

לפחות 18 בני אדם נפגעו היום (ראשון) לאחר שתקלה גרמה למדרגות נעות במרכז קניות בהונג קונג לשנות כיוון במפתיע ולפעול במהירות גבוהה. תיעוד מקניון "לנגהאם פלייס" שהופץ ברשתות החברתיות, נראים המבקרים מועדים ונופלים לאחר שגרם המדרגות מקומה תחתונה לקומה שמעליה החל לפעול בכיוון ההפוך, ו"במהירות כפולה", לדברי עדי ראייה.

לדברי המשטרה, אדם אחד פונה מהזירה באורח אנוש וסבל מפגיעת ראש. כוחות חירום רבים שהוזעקו למרכז הקניות פינו את יתר הנפגעים לבתי החולים באזור. מומחי בטיחות שצוטטו ברשת RTHK המקומית הסבירו כי תאונות מסוג זה נדירות מאוד בהונג קונג, והתאונה ככל הנראה אירעה בשל כשל במערכות החירום של המדרגות הנעות.

עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה: פעיל האופוזיציה אלכסיי נבלני נעצר בהפגנה נגד שחיתות
"האיום על סף דלתנו": אוסטרליה נערכת להתבססות דאעש בפיליפינים
"שק קמח" על דיקטטור: מה עומד מאחורי התמונה של קים ג'ונג און?

מרכז הקניות "לנגהאם פלייס", הונג קונג. מתוך פייסבוק, צילום מסך
מרכ הקניות "לנגהאם פלייס"/צילום מסך, מתוך פייסבוק

דוברת מטעם הנהלת "לנגהאם פלייס", ברובע העסקי מונג קוק, הבהירה כי גרם המדרגות התקול פעל במשך שנים רבות ללא כל בעיה. עוד נמסר כי הבדיקה האחרונה נערכה ביום חמישי האחרון, ובמהלכה לא נמצאו כל סימנים לתקלות מכניות.

מפעילת המדרגות הנעות, חברת "אוטיס", התבקשה לחקור את נסיבות התאונה. "אנו קוראים לחברת 'אוטיס' לבחון באופן מעמיק את התקרית, בשיתוף פעולה עם המשטרה, עם כוחות הכיבוי ועם סוכנויות ממשלתיות אחרות", מסר גורם בהנהלת "לנגהאם פלייס" לכלי התקשורת המקומיים.

  • עוד באותו נושא:
  • הונג קונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully