וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: מועמד הימין בצרפת חשוד גם בהונאה ובזיוף

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח כי פיון, שכבר מואשם בשימוש לרעה בכספי ציבור, חשוד כי זייף יחד עם אשתו מסמכים כדי להצדיק את העסקתה הפיקטיבית בסך מאות אלפי אירו. אם לא יזכה בנשיאות ויורשע, הוא עשוי להישלח לכלא

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

חקירתו של המועמד השמרני לנשיאות צרפת פרנסואה פיון תתרחב ותכלול גם חשדות להונאה חמורה ולזיוף – כך דיווחה הערב (שלישי) סוכנות הידיעות הצרפתית. זאת כחודש לפני הסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות, שבהן צפוי לסיים ראש הממשלה לשעבר – עד לא מכבר המועמד המוביל – רק במקום השלישי. מוקדם יותר התפטר שר הפנים ברונו לה רו אחרי שנחקר בחשד שהעסיק בניגוד לחוק את בנותיו בפרלמנט.

לפי גורם משפטי, החוקרים יבדקו אם פיון ורעייתו פנלופה גם זייפו מסמכים כדי להצדיק סכום של כ-700 אלף אירו שקיבלה פנלופה לפי החשד על עבודה פיקטיבית כיועצת פרלמנטרית. פיון, שכבר מואשם בשימוש לרעה בכספי ציבור, מסרב לפרוש מהמרוץ חרף צניחתו בסקרים. אם לא יזכה בבחירות, ראש הממשלה לשעבר בן ה-63 עשוי להישלח למאסר.

במהלך העימות שהתקיים אמש בין חמשת המועמדים המובילים במרוץ לנשיאות, אמר פיון כי "אולי עשיתי כמה טעויות. יש בי פגמים – למי אין? – אבל אני מנוסה". הוא צפוי לסיים אחרי מועמד המרכז עמנואל מקרון ומועמדת הימין הקיצוני מארין לה פן.

לקריאה נוספת בנושא
ניצחון בעימות, תמיכה מהממשלה: מקרון מתקרב לנשיאות צרפת
חודש לבחירות: נפתחה חקירה רשמית נגד מועמד הימין לנשיאות צרפת

פרנסואה ופנלופה פיון בכניסה לעימות הנשיאותי בצרפת, פריז, 20 במרץ 2017. רויטרס
שקועים עד צוואר בחקירות. פיון ורעייתו בעימות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully