וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת מועצה בגבעת שמואל טוענת: הבעתי ביקורת על ראש העיר - והותקפתי

21.3.2017 / 23:35

לטענתה של עו"ד נעמי עיני פלדמן, לאחר ששאלה שאלות בדבר ניגוד עניינים בתחום הנדל"ן הכעיסה את ראש העיר יוסי ברודני, שאחז בה בחוזקה ואף טרק את דלת הלשכה על רגלה: "מטר שישים אחרי לידה מול בריון בגובה מטר תשעים". העירייה: "בטענה שקרית והזויה"

עריכה: ורד לידני

חברת מועצת עיריית גבעת שמואל, עו"ד נעמי עיני פלדמן, טוענת כי הותקפה בשבוע שעבר על ידי ראש העיר יוסי ברודני. "התראתי על מנהל לא תקין וברודני אחז בי בחוזקה. צעקתי עליו 'אל תיגע בי', מטר שישים אחרי לידה מול בריון בגובה מטר תשעים. אחר כך הוא המשיך וטרק עליי את דלת לשכתו", סיפרה בכעס עיני פלדמן, המשמשת גם כיו"ר ועדת הביקורת העירונית. מתוקף תפקידה כיו"ר הוועדה, ביקשה לקחת חלק בדיון ועדת התכנון והבנייה העירונית, שהתפוצץ לאחר שחברת המועצה שאלה שאלות בדבר ניגודי עניינים בנושא נדל"ן רגיש שהכעיסו את ראש העיר.

לאחר פיצוץ הדיון ברודני נעל את הישיבה והחליט להעבירה אל לשכתו. "כשעשיתי את דרכי לכיוון הלשכה, ראש העיר סגר עלי את הדלת, בעוד שלושה גברים נוספים חסמו את דרכי. השיא היה שטרקו את דלת הלשכה בחוזקה על הרגל שלי למשך דקות ארוכות ונחבלתי. רק אחרי שהבינו שאני מתעדת את האירוע שחררו את רגלי", אמרה. לדבריה, מיד בסיום האירוע הקשה הזמינה את המשטרה לבניין העירייה והגישה תלונה על תקיפה נגד ראש העיר ואנשיו.

עוד בוואלה! NEWS:
כץ תוקף את נתניהו: "לא גוררים את המדינה לבחירות בגלל התאגיד"
התרעת "צבע אדום" נשמעה בכמה יישובים בעוטף עזה; צה"ל: אזעקת שווא
ח"כ גטאס הגיש את התפטרותו; יו"ר הכנסת לא לחץ את ידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אחז בי בחוזקה וטרק עלי את דלת לשכתו". ברודני/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיני פלדמן מוסיפה שמאז חודש דצמבר 2014 מסרב ראש העיר לאשר את השתתפותה כנציגת האופוזיציה בוועדה לתכנון ובנייה, וכיום הוועדה מתפקדת ללא שום נציג אופוזיציה. עוד היא טוענת, כי העירייה מתנהלת בניגוד לחוק, ללא מינהל תקין, וכי הפרוטוקולים המתעדים את תוכן הפגישות בוועדה מסתכמים לעיתים בשלוש שורות בלבד. "לא יעלה על הדעת שראש העירייה, קבלן בעברו, ינהל את ישיבות המועצה עם חבריו מהקואליציה, ויפתח מה שנראה כמו 'חונטה נדל"נית בעיר', תוך שהוא אינו פותח את הדיונים לנציגי אופוזיציה", אמרה.

מעיריית גבעת שמואל נמסר: "ברור לכל כי מדובר בטענה שקרית והזויה, תמונות שהוצגו בפני הכתב אף מאמתות זאת. אין בתלונה זו אלא להעיד על מי שהגיש אותה. טענותיה של עיני פלדמן על כך שנפגעה אינן עולות בקנה אחד עם העובדה שבתום האירוע היא חזרה ונכחה באותה ישיבה עד סופה. אין בהתנהלותה אלא מניפולציה זולה ומבוימת ועל כך יעידו כול הנוכחים. ככל הנראה, חברת המועצה עיני פלדמן פשוט חששה שקצין הביטחון של העירייה יגיש נגדה תלונה בגין התנהגותה שכללה השתוללות והפרת הסדר הציבורי, לרבות הפרעה לעובד ציבור בעבודתו.

"חברת מועצת העיר היא היחידה המונעת מעצמה כבר במשך שלוש שנים לכהן כחברה בוועדה לתכנון ובנייה נוכח העובדה שהיא אינה מוכנה למלא תצהיר שנדרש ממנה כהמשך לטופס ניגוד עניינים, וזאת על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה. מיד עם תום הישיבה הוציאה העירייה מכתב תלונה לממונה על המחוז במשרד הפנים בגין ההתנהלות הבלתי תקינה של חברת המועצה, ועל כך שבניגוד לחוות הדעת של היועצת המשפטית של הוועדה ותוך רמיסת הנחיות היועץ המשפטי לממשלה והתעלמות מהן, התעקשה בכוח להשתתף בישיבות הועדה שעה שאסור לה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישיבות המועצה מתנהלות כמו חונטה נדל"נית". עיני פלדמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully