וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרעת "צבע אדום" נשמעה בכמה יישובים בעוטף עזה; צה"ל: אזעקת שווא

19.3.2017 / 13:45

התרעה הופעלה בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. צה"ל הודיע הבוקר על תרגיל פתע מטכ"לי לכוחות מילואים בגזרת פיקוד הדרום. אתמול התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון

צילום: שי מכלוף, עריכה: יוסי אלטר

אזעקת "צבע אדום" הופעלה היום (ראשון) בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר באזעקת שווא.

צה"ל הודיע הבוקר על תרגיל פתע מטכ"לי לכוחות מילואים בגזרת פיקוד הדרום. על פי ההודעה של דובר צה"ל, במסגרת התרגיל יוקפצו חיילי מילואים ויתרגלו תרחישים מבצעיים מגוונים, וכי תורגש פעילות מוגברת של כלי רכב ושל כוחות צה"ל ביישובים בגזרת הדרום והמרכז. עוד נמסר כי התרגיל תוכנן מראש ונועד לשמירה על כשירות וכוננות צה"ל למצבי חירום.

מקום נפילת הרקטה במועצה האזורית חוף אשקלון, 18 במרץ 2017. שי מכלוף
מקום נפילת הרקטה בחוף אשקלון, אתמול/שי מכלוף

אתמול התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. קודם לנפילה נשמעה התרעת "צבע אדום" באזור ולפי דיווחים בנתיב העשרה וביד מרדכי נשמעו קולות נפץ. לא היו נפגעים באירוע. הרקטה אותרה בשטח חקלאי בסמוך לאחר היישובים. רקטה נוספת ששוגרה נפלה בשטח הרצועה. שתי הרקטות שוגרו מבית להייה. בתגובה לשיגור הרקטה ירה טנק של צה"ל לעבר עמדה של חמאס ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה.

ביום רביעי האחרון התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. מדובר צה"ל נמסר כי לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות צה"ל פתחו בסריקות במרחב. לא נשמעה אז התרעת "צבע אדום". בתגובה לירי כלי טיס של חיל האוויר תקפו והשמידו הלילה שתי תשתיות טרור השייכות לחמאס בצפון רצועת עזה.

(עדכון ראשון: 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully