וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו משיב לזריף: "איראן מדברת על סובלנות וקוראת להשמדת ישראל"

14.3.2017 / 1:02

חילופי הדברים בין ראש הממשלה לשר החוץ האיראני נמשכים. אחרי שזריף האשים אותו בסילוף ההיסטוריה, בשל ההשוואה בין ניסיונות פרס העתיקה להשמיד את העם היהודי לבין מדיניות טהראן, ענה לו נתניהו: "על מי אתם עובדים?"

(בווידאו: פגישת פוטין ונתניהו במוסקבה, בשבוע שעבר)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב אמש (שני) לדבריו של שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף, שהאשים את נתניהו בסילוף ההיסטוריה כשהשווה בין הרפובליקה האסלאמית ופרס העתיקה, שמנסות שתיהן לדבריו להשמיד את העם היהודי. "שר החוץ האיראני מדבר על סובלנות כשמשטרו תולה הומואים, כולא עיתונאים וקורא להשמדת ישראל. על מי הם חושבים שהם עובדים?", צייץ נתניהו בטוויטר.

את דבריו אמר זריף בתגובה להקראת נתניהו את מגילת אסתר לרגל חג הפורים. דברים דומים על הרפובליקה האסלאמית השמיע נתניהו בפגישתו בשבוע שעבר עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במוסקבה. "נתניהו פונה לסילוף ההיסטוריה ולעיוות התורה, אחרי שהוא מוכר שקרים נגד אומה שהצילה יהודים שלוש פעמים לאורך ההיסטוריה", כתב זריף בחשבון הטוויטר שלו. "זה כוחו של הרגל". לדברי שר החוץ, "מגילת אסתר מתארת כיצד אחשוורוש הראשון הציל את היהודים מהזימה של המן, כפי שמצוין ביום הזה ממש".

בהמשך הוא הזכיר את כורש הגודל, מלך פרס שלפי המסורת אפשר ליהודים לשוב לארץ ישראל מגלות בבל. "ובזמן מלחמת העולם השנייה, כשיהודים נטבחו באירופה, איראן קלטה אותם בשמחה", ציין זריף את הפעם השלישית לדבריו שבה ארצו הצילה יהודים.

(עדכון ראשון: 21:25)

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי נתניהו: השליח של טראמפ ייפגש גם עם הרצוג
נשיא הפיליפינים השנוי במחלוקת יבקר בישראל בחודשים הקרובים
בליץ חקיקה פרו-ישראלי בארה"ב: עשר מדינות יאמצו "חוקי חרם"

ציוץ נתניהו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully