וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צבע אדום" נשמע בעוטף עזה; צה"ל: התרעת שווא

מדובר צה"ל נמסר כי הופעלה אזעקה במועצה אזורית אשכול, אולם לא נשמע פיצוץ. לאחר סריקות האזור עלה כי מדובר היה באיכון שווא. לפני עשרה ימים התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(שר הביטחון איבגדור ליברמן: "אינני מציע לאיש לבחון את נכונותינו להגן על תושבי ישראל")

התרעת "צבא אדום" נשמעה הבוקר (שני) ביישוב נחל עוז שבמועצה האזורית אשכול בעוטף עזה. לאחר סריקות שערך צה"ל באזור, קבע הצבא כי מדובר בהתרעת שווא.

לפני שבוע וחצי התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בטרם הנפילה.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
פיגוע דקירה בירושלים: מחבל פצע בינוני שני שוטרי מג"ב ונורה למוות
הבחירות בהולנד: המפסיד מהמשבר עם טורקיה הוא דווקא הימין הקיצוני
במסיבת פורים: בן 18 נעצר בחשד שאנס נערה במועדון בצפון

שיגור רקטה מהעיר עזה לעבר ישראל. 9 באוגוסט 2014. AP
שיגור רקטה מרצועת עזה, יולי 2014/AP

יומיים לפני כן, נורתה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בתגובה, תקף חיל האוויר יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה.

במסגרת תגובת צה"ל נורו גם פגזים לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, ודווח על תקיפות נוספות ברפיח ובחאן יונס. לפי צה"ל הותקפו חמש מטרות, אך כלי תקשורת פלסטיניים טענו כי אירעו לפחות 15 תקיפות.

בעקבות התקיפות, ארגון חמאס מסר כי "כנראה שישראל מבינה רק את שפת הכוח ומפרשת את השתיקה שלנו כחולשה". דובר הגדודים, אבו עוביידה, אמר לערוץ "אל אקצא" כי "בהתקפה הבאה של ישראל אנחנו נגיב". שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר כי "אין לנו שום רצון ליזום מהלך צבאי בעזה, אבל גם לא נקבל טפטופי ירי. אני מציע לחמאס לעשות סדר ולהירגע".

(עדכון ראשון: 09:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully