וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורקים נכנסים באירופה בכל הכוח: על מה מדברים בעולם?

העיתונים בטורקיה נעמדים לצד הנשיא ארדואן, והכותרות הראשיות זועקות: "אירופה הפשיסטית מפחדת". בהודו חוגגים את הישגו של ראש הממשלה, ובארה"ב הצב דייגו זוכה למקום של כבוד בעמוד הראשי

צילום: רויטרס

כלי התקשורת בטורקיה הכריזו היום (ראשון) בכותרות הראשיות על הסערה הדיפלומטית עם הולנד, שסיפקה כמה אמירות עסיסיות מצד בכירי ממשלו של הנשיא רג'פ טייפ ארדואן – ושל ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, שהולך ביום רביעי הקרוב לבחירות. "אירופה הפשיסטית", זעקה, למשל, הכותרת הראשית ב"סטאר", לצד תמונתה של השרה לענייני משפחה פאטמה בטול סיאן קאיה, שהגעתה לקונסוליה הטורקית ברוטרדם נאסרה אמש. "יני שפק" המזוהה עם הממשל בישר על "הפחד האירופי מפני 16 באפריל", תאריך משאל העם בטורקיה.

"הניו יורק טיימס" מארצות הברית בחר לכותרת הראשית סיפור מעמיק על המשפחות הברזילאיות שחיות עם זיקה, לצד שלל דיווחים על תפקוד ממשל טראמפ – משר החוץ רקס טילרסון הנוכח-נפקד, דרך מאמצי הרפובליקנים לחוקק תחליף לחוק ביטוח הבריאות הציבורי של אובמה ועד לפיטורי התובעים האחרונים. לצד זאת, מופיע סיפורו של דייגו, צב ענק מאיי גלפגוס שהעמיד בשנים האחרונות צאצאים רבים – ובכך הציל את הזן שלו מהכחדה. "ניו יורק דיילי ניוז" נפרד מהתובע המקומי שפוטר, פריט בהרארה, ש"עוזב עם ראש מורם".

"לה מונד", צרפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונים בהודו מסקרים בהרחבה את תוצאות הבחירות במדינת אוטר פראדש, הגדולה במדינות הודו, שם מפלגת השלטון זכתה – במה שנחשב להישג עצום עבור ראש הממשלה נרנדרה מודי, שדיוקנו מעטר את העמודים הראשיים ב"סאנדיי אקספרס", "אקונומיק טיימס", "סאנדיי טיימס" ועיתונים נוספים.

"א-שרק אל-אווסט" הערבי, היוצא לאור בלונדון, מדווח על פיגוע התופת בדמשק, שם נהרגו עשרות עולי רגל שיעים, וב"אל-מסרי אל-יום" ממצרים מבשרים על הבטחה ל"שיתוף פעולה אסטרטגי" בין קהיר לוושינגטון במאבק בארגוני הטרור בחצי האי סיני. "דיילי סטאר" מלבנון מוסיף עדכונים על הלחימה בסוריה, ועל הזמנתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לביקור בבית הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully