וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 7 נפצעו בתקיפת גרזן בתחנת רכבת בדיסלדורף; חשוד נעצר

לפי הדיווחים, מצבם של שלושה מוגדר קשה. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, בן 36 מיגוסלביה, שככל הנראה לוקה בנפשו. תחנת הרכבת פונתה מנוסעים והתנועה נעצרה זמנית

תיעוד הרגעים שאחרי התקיפה:

לפחות שבעה בני אדם נפצעו אמש (חמישי) מתקיפת גרזן בתחנת הרכבת המרכזית של דיסלדורף שבגרמניה. מצבם של שלושה מוגדר קשה. כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום עצרו חשוד במעשה, גבר בן 36 מיגוסלביה שגר בסמוך לתחנת הרכבת. על פי הערכת המשטרה, הוא לוקה בנפשו וזו הייתה תקיפה אקראית. תחנת הרכבת פונתה מנוסעים והתנועה נעצרה זמנית.

תחילה דווח כי נעצרו שני בני אדם בחשד לתקיפה, אולם לאחר מכן נמסר כי מהמשטרה כי נעצר רק חשוד אחד, שנפצע כשקפץ מהרכבת. הוא פונה לבית החולים. עדי ראייה דיווחו כי ראו פצועים פונו מהחתנה. "עמדנו על הרציף וחיכינו לרכבת. כשהגיע הרכבת, פתאום קפץ ממנה מישהו עם גרזן והחל לתקוף אנשים. היה דם בכל מקום", סיפר עד ראייה. "חוויתי הרבה בחיים, אבל מעולם לא חוויתי משהו כזה".

עוד בוואלה! NEWS:
שש מדינות בארצות הברית עותרות נגד צו ההגירה החדש של טראמפ
מסמך מקורי מרשימת שינדלר מוצע למכירה ב-2.4 מיליון דולר
פרסום ראשון: שליחו של טראמפ ייפגש עם נתניהו - וגם עם אבו מאזן

חמוש בגרזן תקף נוסעים בתחנת רכבת בדיסלדורף, 9 במרץ 2017. טוויטר, צילום מסך
כוחות הצלה מטפלים בפצועים/צילום מסך, טוויטר

ראש הסגל של קנצלרית גרמניה פיטר אלטמייר הגיב לתקיפה בעמוד הטוויטר שלו. "לא משנה מה קרה בתחנת הרכבת המרכזית בדיסלדורף, לבנו ומחשבותינו עם החפים מפשע שנפצעו".

לפחות 12 בני אדם נהרגו בפיגוע דריסה בשוק חג מולד בברלין בסוף השנה שעברה. אחת מההרוגים הייתה ישראלית בשם דליה אליקים. המחבל, אניס עמרי, מבקש מקלט מוסלמי ממוצא תוניסאי, דרס במשאיתו את העוברים ושבים בבירה. הוא נורה למוות במילאנו שבאיטליה אחרי מרדף של כמה ימים. ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) קיבל אחריות על הפיגוע.

(עדכון ראשון: 23:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully