וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולכים לעשות מנגל": התיעוד האחרון של הצעירים שנרצחו בנתניה

8.3.2017 / 0:26

אביב בוארון ורון יעקב, שנורו למוות במהלך מסיבה בנתניה, נראים בסרטון על אופנוע בדרכם למפגש שבו מצאו את מותם. עזרא בוארון, אביו של אביב, אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא מצפה מהמשטרה להמשיך ולחקור. "שבוע עבר ואין להם קצה חוט, הרוצח מסתובב חופשי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יוסי אלטר

משפחותיהם של אביב בוארון ורון יעקב, שנורו למוות במהלך מסיבה בנתניה, קמו אתמול בבוקר (שלישי) מהשבעה. "המשטרה צריכה לנקום ברוצחים של הבן השלנו", אמר בכעס אביו של אביב, עזרא בוארון, בשיחה עם וואלה! NEWS. בתיעוד אחרון של השניים, נראים רון ואביב רוכבים על אופנוע בדרכם למפגש.

"המשטרה מנסה להתנער מאתנו, שום גורם מצדם לא טרח לעדכן בפרטים מהחקירה", תקף בוארון. "אני מבטיח שנשב למשטרה על הצוואר עד שנקבל תשובה מי רצח את הילד שלנו. המשטרה לא צריכה להניח עד שימצאו את הרוצחים של רון ואביב. הגיע אלינו הביתה חוקר, שאלנו אותו אם הוא יודע משהו לגבי הרוצחים, והוא השיב שהם חוקרים. הוא ביקש שגם אנחנו נתשאל את החברים שהיו באירוע. מה אני, חוקר? תעשו את העבודה שלכם".

לקריאה נוספת:
המשפחה שבביתה נרצחו הצעירים: "אנחנו בהלם, התנצלנו בפני ההורים"
"ייתכן שהיורה התרגש": סימני השאלה אחרי הרצח הכפול בנתניה
"על האש" הפך לזירת רצח: שני בני 19 נורו למוות, מצוד אחר המתנקש

אביב בוארון, נרצח באירוע הירי בנתניה, עם אמו גבריאלה בוארון. פברואר 2017. באדיבות המצולמים
"צריך להתייחס לזה כמו פיגוע". אביב וגבריאלה בוארון/באדיבות המצולמים

למשפחה בטן מלאה על תפקוד המשטרה בפרשה. "באותו ערב של הרצח של אביב הייתה תנועה ערה של ניידות בשכונה בגלל אירוע אחר. במקום לכוון את כל הכוחות לזירת האירוע, במקום לסגור את הצמתים ולשים את הידיים על הרוצחים של הבן שלנו – הם הגיעו אלינו הביתה לתחקר. החברים מספרים ששירותי העזרה הראשונה התמהמהו בדרך ויותר מרבע שעה נתנו לאביב ולרון להתבוסס ירויים בדם שלהם", האשים האב, ובתו הבכורה סיוון קטעה אותו בזעם: "אם לא העיכוב הזה, אולי אביב עוד היה בחיים?".

בוארון הוסיף כי המשטרה אובדת עצות. "אנחנו קטנים מאוד, המשטרה היא זאת שצריכה לפתור את העניינים ולתת תשובות. במשטרה צריכים להתייחס לזה כמו פיגוע – פיגוע ירי בנתניה. שבוע שלם עבר מאז הרצח ולמשטרה אין קצה חוט, הרוצח של הילדים מסתובב חופשי. נראה שבמשטרה עדיין לא הכניסו את זה לראש שלהם", סיפר האב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אביב בוארון, נרצח באירוע הירי בנתניה. פברואר 2017. באדיבות המצולמים
"שיזכרו את החיוך שלו". בוארון עם אחיינתו אנאל/באדיבות המצולמים

סיוון שחזרה את הערב הגורלי משיחותיה עם החברים ב"על האש". לדבריה, "הם זוכרים שליורים היה מעצור בנשק, ירו עשרות כדורים, ואז הייתה הפסקה של כמה דקות ואז שוב המשיכו לירות. הם זוכרים צעקות והרבה דם על הרצפה".

בני משפחת פרחאן, שבביתם אירע הרצח הכפול, אמרו בשבוע שעבר בריאיון לוואלה! NEWS כי אב המשפחה התנצל בפני משפחות הנרצחים. עם זאת, משפחת בוארון טוענת אחרת. "זה שקר, אף גורם מטעמם לא הגיע לפה להתנצל, המינימום של להגיע אלינו ולבקש סליחה. זה קרה אצלך בבית, מה חטאו הילדים? באו ל'על האש' וגמרו באדמה", אמר בוארון.

דודתו של אביב בוארון, שולמית ז'אנה, הוסיפה בכעס: "אף גורם לא הגיע לשוחח עם המשפחה - לא רופא, לא פסיכולוג, שום נציג לא הגיע לתמוך במשפחה ברגעים הקשים, כאילו שמו לנו בלוק שחור בפנים". גם אמו של אביב, גבריאלה בוארון, חשה אכזה מגורמי הרפואה והמשטרה, שלא טרחו לעדכן את המשפחה בכך שאביב נפצע.

"ראינו בטלוויזיה שהיה אירוע ירי בנתניה, התקשרתי לאביב אבל הוא לא ענה. הבת שלי ניסתה גם ואז ענו לה לטלפון ואמרו לה שהוא פצוע, ואז נסענו ללניאדו", סיפרה האם. לפני 17 שנה איבדה המשפחה את אחותו של אביב בתאונת דרכים. "בגלל הטראומה שעברנו היינו בקשר עם הילדים בכל שעה", הוסיפה.

רון יעקב, נרצח באירוע הירי בנתניה. פברואר 2017. פייסבוק, צילום מסך
"היו חברי ילדות שלא עזבו לרגע אחד השני". רון יעקב/צילום מסך, פייסבוק

"חשוב לי שיזכרו את החיוך של אביב, שתמיד היה מוקף בחברים, שיזכרו את שמחת החיים שלו, שיזכרו את הטוב", המשיכה גבריאלה בוארון בדמעות. "הילדים שלנו לא היה עבריינים, ישר אומרים שהוא נרצח בגלל שהוא עבריין - זה לא ככה, הם היו ילדים טובים שבאו ל'על אש' אצל חברים".

רון יעקב, חברו של בוארון, נורה גם הוא למוות במסיבה. בני משפחת בוארון אמרו עליו כי "אביב ורון היו חברי ילדות שלא עזבו לרגע אחד השני". משפחתו של בוארון כעסה על צה"ל, ש"זרק", כך לטענתם, את רון לאחר שמת מפצעיו. "רון היה עריק, התגייס לצבא וערק למשך ארבעה-חמישה חודשים. כל כמה שבועות היו מגיעים קצינים לחפש אותו, אבל אם הוא היה כל כך חשוב להם, למה התנערו ממנו ולא קברו אותו בבית עלמין צבאי? הצבא פשוט ירק למשפחה בפנים".

(עדכון ראשון: 19:53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully