וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחמש שעות: הסתיימה חקירתו הרביעית של נתניהו

6.3.2017 / 21:40

חוקרי יחידת להב 433 חקרו את נתניהו במעון ראש הממשלה בירושלים, והתמקדו בעיקר בתיק 1000 שבו חשוד נתניהו בקבלת טובות הנאה של מאות אלפי שקלים. מוקדם יותר היום אמר המפכ"ל כי במשטרה קרובים לסיים את העבודה בפרשות

צילום: ערוץ 1

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחקר הערב (שני) במעונו שבירושלים בפעם הרביעית במשך כחמש שעות. חוקרי יחידת להב 433 הגיעו למקום, והחלו בחקירה שהתמקדה בתיק 1000, שבמסגרתו נבדק החשד כי ראש הממשלה קיבל במשך שנים, באופן שיטתי ועל פי הזמנה, טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים.

ייתכן גם כי החוקרים עימתו אותו עם ממצאים נוספים בפרשת 2,000, ממנו עולה לכאורה כי נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס רקמו ביניהם הסכם חשאי. במסגרתו, הראשון יפעל לצמצום תפוצת החינמון "ישראל היום" שנמצא בבעלות מקורבו שלדון אדלסון, ובתמורה יזכה לסיקור אוהד בעיתונו של מוזס.

עוד בנושא:
המפכ"ל: "אנחנו לקראת השלמת חקירת נתניהו, בקרוב נעביר החומר לפרקליטות"
בפרקליטות צפויים להקל עם ארי הרו: "קידם משמעותית את חקירות נתניהו"
תיק 1000: המשטרה והפרקליטות מתעקשות לחקור את פאקר בחו"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, 12 בפברואר 2017. רויטרס
נתניהו/רויטרס

מוקדם יותר היום אמר המפכ"ל רוני אלשיך כי המשטרה צפויה לסיים בקרוב את עבודתה בפרשות ראש הממשלה. "אנחנו נמצאים בסוף, אנחנו מבצעים השלמות חקירה, זה לא הרבה, וברגע שנשלים את המהלך נגבש את החומרים ונעביר זאת לפרקליטות", אמר בשיחה עם וואלה! NEWS במהלך טקס מינוי נציב כבאות והצלה. חוקרי יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה), בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, יחקרו היום שוב את נתניהו במעונו בירושלים.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! NEWS כי צוות החוקרים מבקש לבצע חיקור דין לאיש העסקים האוסטרלי ג'יימס פאקר במסגרת תיק 1,000. בנוסף לכך, יתבצע חיקור דין להשלמת החקירה של איש העסקים ארנון מילצ'ן. החוקרים ממתינים לאישורים על מנת לצאת לאוסטרליה ולארצות הברית במטרה לסיים את החקירה.

(עדכון ראשון: 16:46)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, טקס חניכת סירות משטרה למערך הימי של משטרת ישראל. מרינה הרצליה 9 בפברואר 2017. מגד גוזני
"אנחנו נמצאים בסוף". אלשיך/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully