וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת המשפחה הנעדרת נפתרה: ארבעה נרצחו בגלל מטילי זהב

כלי תקשורת בצרפת מדווחים כי קרוב של אבי משפחת טרואדק, שעקבותיה נעלמו מאמצע החודש שעבר, הודה שרצח אותם. לפי הדיווחים, החשוד הסביר כי המניע לרצח הוא קרב ירושה על מטילי זהב שנמצאו בבניין בבעלות המשפחה

תעלומת רצח משפחת טרואדק בצרפת, 6 במרץ 2017. AP
משפחת טרואדק/AP

תעלומת היעלמותם של ארבעה בני משפחה שמסעירה את צרפת הגיעה היום (שני) לשיא - וככל הנראה לפתרון. כלי תקשורת במדינה דיווחו כי קרוב של משפחת טרואדק, שנעדרת מאז אמצע פברואר, הודה ברציחתם. אוברט סי, גיסו לשעבר של פסקל טרואדק, אבי המשפחה, אמר לחוקרים כי הוא הרג את בני המשפחה בגלל מחלוקת על ירושת מטילי זהב.

פסקל ובריג'יט, בני 49, בנם סבסטיאן, בן 21, ובתם שרלוט, בת 18, נראו בפעם האחרונה ב-16 בפברואר. לפי העיתון "לה פריזיאן", אוברט חשוד שהכה את הארבעה עם חפץ קהה בביתם שבנאנט. דגימות DNA של אוברט אף נמצאו בבית המשפחה.

הוא נעצר יחד עם לידי, אחותו של פסקל טרואדק ואשתו לשעבר, בעיר ברסט. כלי תקשורת בצרפת דיווחו כי בביתו של אוברט סי נמצאו פריטים השייכים למשפחה. עם זאת, ברשת RTL דווח כי לא ברור עדיין אם אוברט סי מסר למשטרה על המקום שבו הותיר את הגופות.

לקריאה נוספת:
קוריאה הצפונית שיגרה ארבעה טילים למרחק של 1,000 קילומטרים
מכה קשה לדאעש: המורדים השתלטו על הדרך האחרונה המובילה למעוזו
ר"מ צרפת לשעבר ז'ופה ריסק את תקוות הימין: "לא אתמודד בבחירות"

תעלומת רצח משפחת טרואדק בצרפת, 6 במרץ 2017. AP
בית המשפחה בנאנט/AP

לפי הדיווחים, המחלוקת על מטילי הזהב נולדה כשהתגלו בעבודות שנערכו בבניין בברסט. הבניין נמצא בבעלותו של אביו של פסקל טרואדק, שמת לפני כמה שנים. ואולם, אמו של אוברט סי אמרה לעיתונאים כי קיומם של מטילי הזהב אינו אלא "מיתוס".

אוברט סי, בן 46, כבר תושאל בידי החוקרים בתחילת החקירה, עם היעלמותה של המשפחה, אך הוא טען בפניהם כי לא ראה את בני משפחת טרואדק זה שנים. דגימות DNA שנמצאו על כוס בכיור בבית המשפחה וברכבו של סבסטיאן, שנמצא בנמל סנט נזר ביום חמישי האחרון - הובילו את החוקרים אליו שוב.

יום קודם לכן, התגלו כרטיס ביטוח לאומי ומכנסיים השייכים לשרלוט על ידי אדם שרץ באזור מיוער ליד ברסט, כ-270 קילומטרים מנאנט. כמו כן, במהלך החיפושים בבית המשפחה בשבוע שעבר, מצאו החוקרים גם כתמי דם התואמים את ה-DNA של ההורים ושל סבסטיאן, אך לא של שרלוט. עקבות דם נמצאו גם על מכשיר הטלפון של סבסטיאן, על שעונה של בריג'יט ומתחת למדרגות, ונראה כאילו הן נוגבו. כלי התקשורת בצרפת טרם קשרו בין לידי טרואדק, אשתו לשעבר של אוברט סי ואחותו של פסקל, לבין הרצח, ועדיין לא ידוע מדוע נעצרה גם היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully